Hoi!
Deze zomer zou ik graag een week of 3 op vakantie willen, maar liever niet in mijn eentje. Heb al een beetje gekeken naar singlesreizen, maar het lijkt me leuker om kleinschaliger te gaan. Er zijn veel plekken waar ik naar toe zou willen (o.a. West-Canada, Scandinavië, eilandhoppen Griekenland, Indonesië); bestemming ligt nog open. Wie heeft er zin om mee te gaan en samen een plan te maken? Ik wil niet super low budget backpacken, maar hoef ook niet superdeluxe. Beetje een middenweg Ik hou van natuur, cultuur, gezellige/mooie dorpjes en stadjes, lekker eten. Ben geen feestbeest.
ik ben zelf 34, woon en werk in Amsterdam. Heb nog niet eerder een ‘reis’ gemaakt. Ik ga het liefst met een vrouw/meisje van ongeveer mijn leeftijd.
wie o wie?
Ik ben ook een vrouw van 34 jaar en kom jit de omgeving van Hilversum. Ik heb al meerdere (verre) reizen gemaakt, ook alleen en met een reisgenoot van dit forum.
Dank voor jullie reacties. Ik heb nog geen exacte vakantiedata vrijgevraagd, is wel redelijk flexibel. Ik kan vanaf ongeveer 19 juni weg en moet eind augustus weer terug zijn. Hebben jullie specifieke data?
Vietnam lijkt me ook tof!
Ik las dat je graag Scandinavië wilde bezoeken. Toen ik mij 2 jaar geleden inschreef op het forum, was ik ook naar reisgenoten daarvoor op zoek. Er is helaas niets uit de bus gekomen toen. Uiteraard staat dit nog op mijn to do lijstje, maar voor deze zomer heb ik al plannen. Misschien kunnen we in de toekomst wel een keer samen gaan.
Dank voor je berichtje. Leuk dat je enthousiast bent over Scandinavie! Ik ben in Kopenhagen en Stockholm geweest, maar nog niet echt in het land dus lijkt me leuk om dat te verkennen. Ik heb wel gekeken naar groepsreizen, maar die zijn allemaal nogal wild en avontuurlijk (wildkamperen, kanoën). Dat hoeft voor mij niet zo nodig. Hoe sta jij daar in?
Ben je toevallig wel eens in Amsterdam? Misschien kunnen we eens afspreken!
Updated - - -
Hoi Inge,
Ben gisteravond gaan spitten in singlereizen en merk dat Vietnam en Bali/Lombok/Gili me erg aanspreken.
Heb jij al iets geboekt?
Groetjes
Op dit moment heb ik nog niks geboekt, maar ben wel al aan het kijken. Ik wil graag gaan backpacken, dat wordt voor mij de eerste keer.
Het eerste hotel wil ik boeken, zodat je dat niet hoeft te zoeken als je daar aan komt na een lange vlucht. Verder wil ik zo veel mogelijk zien van het land en ook op z’n tijd relaxen. Het is tenslotte vakantie.
Hoe sta jij daar in? Heb jij al ervaring met backpacken?
In Amsterdam moet ik niet direct zijn. Heb ook niet direct een idee wanneer ik daar nog eens naartoe ga. Is ook al een lange reis voor mij. Dus zomaar even op en af gaat niet direct, moet dan al direct blijven overnachten. Maar ik wil zeker eens afspreken hoor, alleen kan ik nu moeilijk zeggen wanneer. Je mag mij altijd toevoegen op fb of zo.
Trouwens groepsreizen en kamperen enzo zijn ook niet mijn ding.
Wat wil je nog allemaal doen in Scandinavië? Heb je het noorderlicht al gezien?
ik zoek nog iemand voor eilandhoppen op de Azoren (5 eilanden), maar dat is hooguit voor de zomer van 2017 of herfstvakantie, want nu zijn alle fly-drives uitverkocht. Woon in de buurt van Amsterdam. Wel van het andere geslacht.
Hi Hilde, ik wil zelf rond 18 juli tot en met 4 augustus gaan reizen door India. Liefst met een reismaatje aangezien ik voor het eerst ga backpacken. Heb wel al een soort van route uitgestippeld, maar dit kunnen we altijd nog bespreken. Ben zelf 25 jaar en woon in Amsterdam.
Hi! Ik heb inmiddels andere plannen grmaakt: een groespreis.
Maar ben enorm van van Scandinavie en wil ook zeker naar de Azoren. Wellicht iets voor volgejd jaar?
Voor degenen nabij Amsterdam die vaker een reisgenoot zoeken: er is een whatsapp-groep met leden van dit forum. Dit zijn allemaal dertigers, vrouw, wonend of werkend in of rond Amsterdam. Het is dan wat makkelijker met elkaar af te spreken en tot een reis te komen. Mocht je het leuk vinden om deel te maken van deze groep, stuur me even een berichtje.