3 weken Vietnam

Hoi zijn er nog meer meiden die 3 weken gaan backpacken in Vietnam?
Ik zoek nog een reisgenoot.

Groetjes,
Jolijn

Misschien is het handig om erbij te vermelden wanneer je wilt gaan en welke plaats op je lijstje staan :wink:

Sent from my GT-I8190 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Ik wil vanaf maart 4 weken naar Maleisie, misschien ook een optie?

Hi! wanneer wil je gaan backpacken in Vietnam? ben van plan daar rond april te zijn namelijk! groetjes, Karlien

Ik vertrek rond 22 maart naar Vietnam voor 3 weken. Ik ben meer een flashpacker (ik wil eigen kamer met toilet etc, dus geen slaapzaal :wink: ).
Ik heb wel al dingen vastgelegd, ivm easy rider tour (wilde met een bepaalde easy rider) en binnenlandse vluchten. Misschien komen we elkaar ergens tegen!

Ja lijkt me leuk! Ben ook meer van het flashpacken eigenlijk, vrees alleen dat mijn budget mij dat niet 4 maanden lang toe laat. Maar als ik rond die tijd in vietnam ben stuur ik je een berichtje! Of andersom, hou me op de hoogte :slight_smile:

Gezellig Karlien! Ik heb net ook een oproep geplaatst voor reisgenoten tijdens Easy Rider tours…

Mijn schema ziet er als volgt uit (dan kan je al een beetje zien of we elkaar ergens tegenkomen :wink: :
23/3 tm 25/3 Hanoi (op de 25ste wil ik dagtrip Halong Bay doen, kan ook de 24ste…)
26/3 tm 28/3 Hue (de 28ste met ER van Hue naar Hoi An)
28/3 tm 31-3 Hoi An
31/3 Buon Ma Thout
1-2/4 ER tour van Buon Ma Thout naar Dalat
3/4 ER dagtour Dalat
4/4 tm 8 of 9/4 HCMC (incl Mekong Delta)

Druk schema maar ga wel zoveel mogelijk proberen te zien :wink:

Ticket geboekt >>> vertrek 27 februari