hallo, volgend jaar zou ik een reisje willen boeken naar thailand,
is het duur om naar thailand te reizen en te verblijven?wat zou het omgeveer kosten voor 3 weken , vlucht, eten enz?
ik hou van natuur en cultuur en fotografie, dus ik zoek een trip dat ik overdag iets kan bezoeken, veel foto’s kan nemen, s’avonds zet ik graag op een veilige manier een stapje in de wereld
welke regio raden jullie me aan, ik zou toch graag enkele plaatsen willen bezoeken, wat moet ik zeker gezien hebben???
vrolijke groetjes en alvast bedankt
Hallo Stimi,
Voor een tripje Thailand zijn de kosten ongeveer…
Ticket v.a. 550 euro voor overstapticket en ongeveer 700 voor rechtstreeks. Grofweg genomen uiteraard.
Eten en drinken ongeveer 2/3 euro voor maaltijd en een grote Singha 2 euro. In het noorden van Thailand ben je iets minder en het zuiden vaak iets meer kwijt.
Slapen in het noorden 10 tot 20 euro voor airco kamer en het zuiden voor hetzelfde 20-25 euro. Dit zij uiteraard allemaal globale prijzen voor de toeristische plekken, je zult zelf ondervinden dat je vaak goedkopere plekken kan vinden. Persoonlijk reken ik 50 euro voor alles per dag. Dit met transport en een goede Singha! Hier kom ikzelf ruimschoots mee uit. De Baht is echter aardig gestegen de laatste tijd…Maar dit moet ruim voldoende zijn. Verder moet je eigenlijk Bangkok en Chiang Mai hebben gezien voor de mooie tempels ect.
Gr
wat wil je zien, waar ligt je belangstelling?
Kort en bondig… Bangkok!
cultuur, foto’s maken en uitgaan en iets beleven