3 weken Thailand maart 2014

Hi!

Ik ben een 26 jarige meid uit Amsterdam en ik ga in maart 2014 3 weken naar Thailand. Ik ga voor het eerst alleen en vind het erg spannend. Het lijkt me leuk om met een Nederlandse mensen te ontmoeten die dan ook in Thailand zijn. Mijn plan is om naar zuid Thailand te gaan. Ik heb alleen een ticket geboekt en voor de rest staat alles open.
Ik hou van zon, zee en cultuur maar verder wil ik ook graag naar een feestje en lekker rondtouren op een brommer! Ik ga 3 weken naar Thailand omdat ik in Amsterdam werk als marketeer voor een multinational, daarom is het voor mij ook echt een vakantie.

Ben of ga je in maart ook naar Thailand en kun je je vinden in mijn verhaal, neem dan even contact op.

Cheers,
Annette

Ha Annette,

Ben 26 jaar, woont sinds kort ook in Amsterdam en sta op het punt om een ticket naar Thailand te boeken van 19 - 31 maart, ook alleen! Ik heb zin in zon en zee en als er is sowieso een feestje!
Ik denk dat ik naar koh phangan en ko tao ga! Wellicht ga je ook nog die kant op!

Groetjes Aniek

Hi Aniek,

Dank voor je berichtje, leuk! Ik ben van 15 t/m 18 maart op Koh Phangan ivm full moon party en wellicht nog langer daar of een ander eiland.

26 maart vlieg ik weer terug naar Amsterdam.

Laten we even contact houden!

Groeten Annette

Leuk! Ik kom 20 maart aan op Koh samui, ga denk ik gelijk door naar Koh phangan! Je kan me denk ik ook wel op facebook vinden aangezien ik eerder blijkbaar geen hele anonieme gebruikersnaam heb genomen haha

Veel plezier! Aniek

Hoi Wij 2 meiden van 33 en 36 die ook van een feestje houden zon zee strand zijn ook aanwezig in Thailand van 14 maart tot 1 april 2014 …Ook wij wonen in Amsterdam …Ga je alleen naar Koh Penhang of ga je ook richting Koh Phi Phi ?

Gr Vanessa

Hi Vanessa en vriendin,

Mijn plan is om zeker ook naar koh phi phi te gaan, eigenlijk alle leuke eilandjes :slight_smile:
De 15de is iig de fullmoon party op koh phangan die ik gewoon een keer meegemaakt wil hebben!

Laten we contact houden en wie weet zitten we over 2 weken heerlijk aan een cocktail! :wink:

Groeten Annette

Via Wereldwijzer app

Leuk daar zijn wij in 2010 geweest …pas goed op je spullen ook in je hotel kamer alles in de kluis. Wij komen 15 maart aan in Penang dan Langkawi en daarna koh lipe koh lanta en koh phi Phi en dan Krabi. .Wij vliegen 1 april weer terug naar NL. .ik kan niet wachten nog 1 week!!

Via Wereldwijzer app

Hoi Annette,

Heb je inmiddels je tickets al geboekt of zit je al in Thailand inmiddels? Ik vertrek morgen (alleen) naar Thailand en verblijf hier ook 3 weken. Ik ga eerst richting het noorden (Chiang Mai) om vervolgens na een paar dagen naar Krabi te vliegen waar ik graag naar Kao Sok wil, om vervolgens te eilandhoppen.

Wellicht kunnen we even contacten?

Groetjes Lisanne

Hi lisanne,

Ik vlieg zaterdag alleen en sla denk ik het noorden over.
Eilandhoppen in het zuiden is waar ik ook voor kom.
Stuur me anders even een pb als je in het zuiden bent!

Goede vlucht!

Groeten Annette

Via Wereldwijzer app

Hoi Annette,
ik vlieg woe 19 mrt naar Bangkok, de 22ste ben ik op Ko Lipe voor 4 dagen. Daarna via phi phi naar boven richting Ko Tao! Blijf 5wk in Thailand.
Oja, ik: man, 35 uit Arnhem, hou van een goed feestje, zon/zee/strand en een stukkie cultuur op z’n tijd.
groetjes Frank

Hoi Frank…rond die tijd dat jij op koh Lipe zit zitten wij…2 meiden uit Amsterdam ook op koh Lipe. …wellicht een drankje …heb jij daar je onderkomen al geboekt ?

Via Wereldwijzer app

Dat lijkt me een goed plan!! Ik heb al een bungalow geboekt op Ko Lipe. Bij Lipe Beach Resort (redelijk basic), maar wel strak aan 't strand :)))

Top nou anders houden we elkaar op de hoogte tegen die tijd

Via Wereldwijzer app

Wij zijn ook aangekomen op koh lipe vandaag wij verblijven op green view resort aan pattaya beach. .Hoe vind jij het hier…nog leuke tips? Gr Vanessa

Via Wereldwijzer app

Zie net dat jij frank morgen pas vliegt wij blijven hier nog 3 dagen en vertrekken dan naar koh lanta. .goeie reis

Via Wereldwijzer app

@vanessa Haha, vlieg idd morgen pas! 22ste ben ik op Ko Lipe. Daarna ook Ko Lanta maar, dan zijn jullie waarschijnlijk al weer weg??? Jammer… Hoe bevalt Ko Lipe? Tips/tricks? Have Fun!

Koh lipe is geweldig en er mooi alleen s’ avonds niet veel te beleven. Naar ko lanta zou ik de speedboot nemen verschil is namelijk 5 uur of 3 uur …sunset snorkel tour een wasse neus …maar ontzettend mooi.morgen vertrekken we naar ko lanta …goede reis

Via Wereldwijzer app