3 weken Sri Lanka in oktober 2011

Hoi allemaal,

Wie heeft er zin om mee te gaan naar Sri Lanka in de eerste 3 weken van oktober. Ik heb een groepsrondreis geboekt maar het lijkt erop dat deze niet doorgaat vanwege te weinig deelnemers. Omdat ik toch graag naar Sri Lanka wil overweeg ik alleen die kant op te gaan. Maar het lijkt me niet zo gezellig en ik weet niet hoe veilig het is als vrouw alleen.

Ik ben 26 jaar en vind het tijdens een reis leuk om heel veel te zien en met de lokale bevolking in contact te komen. Misschien is er op dit forum wel iemand die mee wil.

Groetjes Wienke

heyy

ik ben vorig jaar met twee vriendinnen naar sri lanka geweest. Het is super leuk daar! Maar ik zou denk ik niet zo snel daar alleen naar toe gaan. Weet niet of je snel andere mensen ontmoet daar waar je mee verder kunt reizen. Hoop wel dat je iemand vindt om daar naar toe te gaan, want het is echt een super mooi land!

groet dian

Hoi Wienke,

Ik (Rogier, 34 jaar) ben momenteel al in Sri Lanka. Ik vertrek echter de 10e oktober al weer (naar Nepal). Ben je nog van plan te gaan?

Groetjes vanuit Kandy,
Rogier (rogierbos@hotmail.com)

Hoi Rogier,

Bedankt voor je reactie. De reis die ik geboekt had ging vlak voor het sluiten van de deadline toch nog door dus ik hoef niet alleen die kant op. Door alle reacties op dit forum zag ik dat namelijk niet meer zitten.

Heel veel plezier nog in Sri Lanka en Nepal.

Groetjes Wienke