3 weken sept

Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om in september 3 weken (2pers) met een 4wd (met of zonder chauffeur) door Madagascar te reizen en willen geen binnenlandse vlucht nemen. We zijn op zoek naar een combinatie van avontuur, strand, natuur en dieren. En naar plekken waar niet elke reiziger komt. We twijfelen tussen 2 routes:1) rn7 naar Tulear en dan offroad omhoog naar Morondava en vanuit daar weer terug naar tana. 2) RN2 via andasibe, Ile saint Marie naar RN5 om door te rijden naar NP de Masoala. Is het mogelijk om vanuit daar door te rijden omhoog naar Diego Suarez?

Wat zijn jullie tips en ervaringen over deze routes?

Groetjes Martijn en Rudy

Hoi Martijn en Rudy,

Goede plannen en de route langs de kust van Tulear-Morondava lijkt me geschikter. De RN5 is vele malen moeilijker en je kan haast geen auto vinden die daar langs gaat rijden. Het wordt dan ook geen rondje, want bij Maroantsetra loopt het echt dood en je kan niet door rijden naar Diego.

Ik denk dat je op het forum verder weinig reacties zal ontvangen, omdat beide routes haast niet gedaan worden.
Je kan eventueel contact opnemen met Coen Oldenhof (Cineroutes) Hij verhuurt auto’s zonder chauffeur en woont in Tana. Voor een auto met chauffeur kan je eventueel ook bij mij terecht.

Groetjes, Wendy