Voor een paar euro kan je toch wel wat kilo’s extra meenemen dan?
Inderdaad 15kg bagage + 5kg handbagage. Wat minder kleren mee en daar een paar keer wassen. Of eens opzoeken hoeveel 5kg extra kost.
Ten eerste zijn ze in de regel niet zo streng bij Aerolineas Argentinas. Als je het gewicht van je koffer onder de 20kg kan houden zal er vaak niets over gezegd worden. Heb je een keer pech, dan zijn de prijzen gelukkig erg redelijk: http://ww1.aerolineas.com.ar/arg/main.asp?idSitio=EU&idPagina=53&idIdioma=en
Ofwel, zit je tussen de 21 en 30kg met je koffer, dan betaal je Ar$180. Ogerekend rond de 18 euro, of als je je geld op straat hebt gewisseld tegen een voordeligere koers zo tussen de 12-15 euro.
Zoals ik al typte, een paar euro. Dus voor onder de 200 euro kan je vliegen. Dat lijkt mij redelijk. Dus NIET Iguazu overslaan. Krijg je echt spijt van. Zeker wanneer je er bent geweest en achteraf denkt wat nou als ik dit niet had gedaan… (beetje cryptisch ;-))
Wij hadden elk een koffer van +/- 20 kg en dit was geen enkel probleem
klopt het dat jullie website het niet doet? we zijn nu aan het oriënteren op salta en omgeving, dus wou het graag even bekijken.
Hola Marloes,
Hier doet de website het wel… Misschien iets harder tikken
Dank voor het vermelden zal het zelf de komende dagen wat meer checken…
Wanneer jullie zouden kiezen voor onze B&B, kunnen wij jullie hier nog wat verder helpen, hebben kaarten van San Lorenzo,Salta en haar omgeving.
En verdere contacten om jullie opweg te helpen…
Hoop van jullie te horen…
Biertje staat koud
Alex y Rijkje
B&B Casa Hernandez
www.lacasahernandez.com.ar
San Lorenzo Salta
Toch heb ik ook hier een probleem en krijg ik een foutmelding, dus waarschijnlijk zit ie op jullie computer nog in het cache-geheugen van de browser… Ik zou het even navragen bij je host, suerte
ik kan je website hier ook niet krijgen Alex!
deze melding krijg ik:Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden.
oeffff hebben een probleempje geloof ik…
Dank ook Jack y Gallina…
Ok RUST Alex …RUST… gaat goed komen :bang:
Ok… wij hebben een mailtje uitstaan bij onze host… daar ligt waarschijnlijk het probleem.
Zal misschien even duren voordat het is opgelost …
Gallina y Jack voor jullie geldt natuurlijk hetzelfde, wanneer jullie (Gallina dan voor de tweede keer en Jack- waar blijf je nou -) in de buurt zijn,
biertje staat koud!!
Marloes…,we staan nog wel gewoon op Tripadvisor voor fotos e.d …dat moet wel gewoon werken.
Sorry voor het ongemak…
Alex
Ik zou niets liever willen Alex!!!
Maar ondertussen kunnen jullie toch ook boekingen ontvangen via booking.com?
Hola Gallina,
klopt … en mailen op info@lacasahernandez.com.ar werkt .
Hopen dat het snel is opgelost…
Tis wel lekker even rustig