3 weken india in januari-februari

hello

Ik heb net een vliegticket gekocht naar Dehli voor 3 weken India. Ik heb zo al een beetje een route in mijn hoofd (Delhi - Varanasi - Agra -Fatehpur Sikri (?) - Jaipur - Udaipur - Pushkar - Jodhpur - Desnoke (rattentempel) - Delhi.

Ik ben van plan om alles te bereizen via trein en bus. En ik reis alleen.

Nu, ik weet niet of dit traject realistisch is. Mij fascineert die rattentempel enorm maar ik weet niet of dit echt een omweg waard is?

Omtrent Fatehpur Sikri hoor ik ook tegenstrijdige dingen. Is dit echt de moeite?

Ik ben vooral ook op zoek naar plaatsen waar niet alleen mooie gebouwen/tempels te zien zijn maar ook vooral het dagelijkse leven in India een beetje kan geobserveerd worden. Ev. het platteland.

Kan iemand mij zeggen welke plaats hiervoor de beste mogelijkheden biedt?
Is Bundi de moeite? Het is een grote omweg en zou natuurlijk betekenen dat ik andere dingen moet laten vallen.

Alvast bedankt voor de reacties.

De rattentempel in Deshnoke is echt wel de trip waard. De tempel ligt trouwens vlakbij Bikaner waar je oa het fort kan bezoeken. Je kan vanuit Bikaner ook mooie kameelsafari’s doen, en deze eindigen meestal bij de rattentempel.

Fatehpur Sikri doe je gewoon als dagtripje vanuit Agra.

Het “dagelijkse leven” kom je gewoon elke dag tegen in India. Wandel een beetje rond in de steden of neem een lokale bus en stap uit in een klein plaatsje. Mogelijkheden zat.

bedankt voor de reactie! ik ga de rattentempel dus incalculeren in de trip

is Fathephur Sikri de moeite om hiervoor een dag uit te trekken of is het maar zo zo?