3 weken filipijnen

Hoi!

Zoals velen voor ons vraag ik me af of ik een beetje een realistisch beeld heb van ons reisschema, en of jullie nog tips hebben;).

Dag 1: Aankomst Boracay
Dag 2: Boracay
Dag 3: Boracay
Dag 4: Boracay
Dag 5: Boracay - Cebu
Dag 6: Cebu
Dag 7: Cebu
Dag 8: Cebu
Dag 9: Cebu - Palawan
Dag 10: Palawan
Dag 11: Palawan
Dag 12: Palawan
Dag 13: Palawan
Dag 14: Palawan
Dag 15: Palawan - Manilla
Dag 15 -20: nog bekijken Noord of Zuid Luzon.

Zijn er mensen die naar Luzon zijn geweest? Hebben jullie tips?

Bedankt alvast!

Groetjes,

Nikki

Niemand tips of ideeën? :smiley:

Ik wilde je een privé berichtje sturen maar je box is vol! Heb wel wat tips en ideeen over Palawan een deel daarvan staat ook al op t forum :slight_smile:

Hoi Simone! Wat lief! Heb m’n inbox geleegd, kan je het berichtje misschien nog een keer sturen?

Groetjes,

Nikki

Je hebt een berichtje in je inbox :slight_smile:

Hallo! Misschien is het leuk om die info ook op het forum te delen :smiley: Ik ben ook wel benieuwd! Alvast bedankt :wink:

Indoganger,
Je kunt m’n reisverslag van Palawan op t forum terug lezen, heb t op 16 jauari 2016 erop gezet.
Hier staan ook al behoorlijk wat tips in.
Groetjes Simone

Als je naar Palawan gaat, ga dan zeker ook naar Port Barton. Dat ligt op de route naar El Nido. Het is hier veel minder toeristisch en super laid back. Persoonlijk vond ik het daar veel gaver. Wij zaten in El Dorado. Was erg tof, direct aan het strand, met iedere avond bbq en kampvuur.

Luzon is ook gaaf, maar dat zou ik persoonlijk niet aan het einde van de reis doen. Is juist fijn om aan het strand te eindigen en het is daar ook wat kouder.

Wij zijn we in Banaue geweest en vanaf daar naar Batad, waar je evt kunt overnachten. Leuke trip en prachtige rijstvelden. Daarnaast zijn wij ook naar Sagada geweest tripje door een grot gedaan en hanging coffins bekeken. Super tof plaatsje. Zijn in een erg leuk café beland waar we een hele avond met locals hebben zitten praten en drinken.

Dames, bedankt! Ik ga mij verdiepen :slight_smile:

Hoi, ik heb wat tips van Palawan in een blog gezet: Diary of Di - More fun in the Philippines: tips Palawan
Veel plezier!