3 weken rondreizen door de filipijnen, tips!

Hallo reizigers!

Ik ga deze zomer samen met mijn vriend 3.5 week naar de filipijnen.
Wij willen vanaf davao naar de volgende eilanden: Bohol, cebu, boracy, palawan. We vliegen weer terug van Manila.
Nou hoop ik dat jullie goede tips hebben over de volgorde van de reis, wat is het makkelijkst? wij zijn ongeveer 5 dagen in Davao, kunnen we het het er op gokken om daar de reis verder te boeken of moeten we dat alvast in NL doen?

Ik hoor graag jullie tips over de volgorde van de reis en of dat dan per boot of vliegtuig etc is!

Alvast bedankt!

Groetjes.

Lijkt mij het handigst om vanuit Davao naar Cebu te vliegen. Vandaar uit kun je alle kanten op. Met de fastferry naar Bohol, Vliegen naar Boracay =luchthaven Caticlan, en vanaf Cebu zijn er ook vluchten naar Palawan luchthaven Puertoprincesa. Schijnt dat er nu ook rechtstreekse vluchten zijn vanaf Boracay naar Palawan, moet nog even nakijken of dat nou alleen in het hoogseizoen is of thele jaar.

Als jullie in de zomer gaan is het in Filippijnen laagseizoen omdat het dan regentijd is dus zou ik gewoon de vluchten ter plaatse boeken ,dan ben je ook veel meer flexibel als je ergens waar je het bevalt een paar dagen langer wil blijven.

Hallo korikong!

Bedankt voor je bericht.
Dat is fijn om te weten, dan gaan we eerst naar Cebu om het daar verder te bekijken!
Ik zal even gaan surfen over het vliegen van boracy naar palawan!

groetjes

Ik had het graag voor je uitgezocht hoe het precies zit, want dan ben ik zelf ook weer up to date, maar je het internet is buiten de stad hier in Palawan hopeloos traag. Google is bijna niet te doen. Op een mooi eiland aan het strand wonen heeft zo ook zijn nadelen.
mochten er geen rechtstrrekse vluchten zijn van Boracay-caticlan dan kun je altijd nog via Cebu naar Palawan vliegen.
Prettige vakantie alvast toegewenst :vak02:

Als je in Cebu wilt verblijven en een beetje wilt ontspannen en genieten op maat en betaalbaar kijk op:
www.philippinestravel.nl