3 weken Bali met kind van 1,5: tips en advies gevraagd

Beste reizigers,

In juni zijn we van plan om 3 weken met onze 1,5 jaar oude zoon naar Bali te gaan. We houden van de combinatie natuur/cultuur/activiteiten en relaxen.

Op de verschillende forums heb ik heel wat tips gezien wat leidt tot onderstaande route:

Nachten
2 Singapore
2 Kuta Zuiden Bali Sea Turtle Society, Spa’s, Tanah Lot Temple
3 Sanur Zuiden waterbom, dream museum zone, 59x Bali reverse bungy, upside down
world, balangan beach, padang padang beach en dreamland beach.
2 Nasu Lembongan Oost (eiland) Devil’s Tears, mangrove bossen
2 Seminyak Zuiden Museum Trick Art 3D, Uluwatu, dreamland beach
4 Ubud Centraal Elephant cave (goa gajah), zen hideaway (hoge schommel), tegenungan
waterfall, monkey forest, campuhan ridge walk, rijstvelden, Bali Eco Tours
1 Lovina Noord Ulun Danu Bratan Temple, Beatiful Fish Lovina (dolfijnen spotten)
3 Candidasa Oost Pasir Putih, Ujung watertempels, Tirta Gangga Royal Water Garden
1 Legian laatste nacht, vlakbij de luchthaven
20

We willen de eerste 2 nachten in Sangapore verblijven, waardoor er voor voor Bali nog 19 nachten overblijven. We hebben dus nog 1 nacht te verdelen.

Denken jullie als Bali experts dat bovenstaande route logisch en de moeite waard is? Zouden we ergens langer of korter moeten verblijven? Misschien jullie nog hoogtepunten? En/of hebben jullie tips voor Bali met een kind van 1,5?

Ik ben zeer benieuwd of jullie ons verder op weg kunnen helpen!

Een reactie waar je misschien over na kunt denken. Waarom Kuta en dan Sanur. Ik zelf zou voor de rust 1 plaats nemen en van daaruit dingen doen.
Nusa lembongan en daarna weer Seminyak daar zit je in principe al als je in Kuta zit.
Ook een advies blijf misschien 1 nachtje langer in lovina veel te zien mooie omgeving. BV Tejakula lekker eten op het strand bij warung Kelapa of daar ook in de villas zitten echt prachtig.
Hoop je te hebben geholpen anders vraag je maar.