3 weken Azië juni 2016

Ik ben opzoek naar een reisgenoot(e) om 3 weken mee rond te reizen door een of meerdere landen in Azië.

Ik ben 32 jaar en kom uit Nijmegen.
Heb vorig jaar 3 weken door Thailand getrokken en dat is me erg goed bevallen.

Ik wil veel zien en doen maar ook lekker relaxen op het strand. Spreek dit je aan?

hoi

ik ben net terug van een vakantie maar ja je moet toch weer gaan voorbereiden op het nieuwe jaar :wink:
ik ben 34 en kom uit omgeving Rotterdam.

Azie wil ik graag nog ontdekken. wil je weer naar Thailand of heb je een ander land in gedachten.
ga je backpacken of georganiseerd???

ben wel geintresseerd

Hoi,

Klinkt goed! Ik, vrouw van 31 (dan 32) heb wel interesse. Heb je bepaalde landen in gedachten? Ik ben in Thailand, Vietnam en Nepal geweest.

Groetjes,
Krista

Hallo,

Ik ben 27, komt uit Noord-Brabant en heb ook interesse om 3 a 4 weken rond te reizen in Azië (voorkeur Indonesië of Thailand).
Mijn reisperiode is medio Juli ongeveer. Juni is niet haalbaar voor mij ivm studie.

Groetjes, Marlieke

Heey!

Klinkt goed allemaal,ik ben 25 en kom uit brabant. Ik zit ook al te denken aan de zomer 2016 om miss weer naar Azie te gaan!
Heb er vorig jaar ook 4 weken rondgereisd, nu op zoek naar een leuke reisgenoot. De periode is de gehele maand Aug.

Groetjes Joep

Ik ben ook geïnteresseerd! Nog geen plannen en ben flexibel wat betreft bestemming.

Ik ben 27 en kom uit Friesland.