3 mei weg naar Spanje voor 4 maanden!!

Hoi!

Ik vroeg mij af wie er ook 3 mei vertrekt naar spanje. (of iig dit seizoen) :SPAIN:
Ik ga met de organisatie Eurocamp

Hoop snel van jullie te horen!

Groetjes

Chantal

Ik ga in juli en augustus naar malgrat!!

ik ga 14 mei naar spanje

Hey!!

Leuk van jullie te horen!
wat gaan jullie daar doen?

Groetjes
Chantal

ik ga daar werken tot 30 september in Lloret de mar

En waarvoor ga jij werken in Lloret? Ik voor bumpers, van halverwege juni tot eind augustus

ik bij venga beach club werken

Ow daar heb ik alleen maar negatiefs over gehoord, had er ook gesolliciteerd maar er daarna vanaf gezien. Ik wil niet echt graag body shots gaan geven haha. Ik hoop voor jouw dat het wel een beetje leuker is dan alles wat ik erover gehoord heb!

(even iets concreter kijk maar op:)
http://partyflock.nl/topic/840426.html en zo ken ik een meisje dat daar ook zou gaan werken, heeft er ook maar vanaf gezien…

Ik zou eerst ook bij bumpers gaan werken maar ik ga nu in malgrat werken bij pepermolen toch meer wat ik zoek en niet de hele nacht werken ik ga in juli en augustus

ja maar er word ook over bumpers gelult de ene helft lult over venga de andere helft lult over bumpers dat komt omdat het goeie concurentie zijn van elkaar maarja ik sta liever in een soort van kroeg dan een grote discotheek maarja das weer voor iedereen anders maar ik me goed laten informeren maar er kan zoveel gezegd worden en dan is de helft nog geneens waar dus eerst zien en geloven

Wat zijn body shots?