3 maanden Barcelona met Plus Taalreizen

Hola,

heeft iemand ooit met Plus Taalreizen een Spaanse cursus gevolgd in Barcelona? Zo ja, hoe was het allemaal geregeld enzo? Want ze zijn wel opvallend cheap vergeleken met andere organisaties.

Alvast bedankt! :hihi:

Ik ben aan het kijken voor een cursus Spaans in Spanje. Mijn leraar raadde mij International House of Don Quijote aan. Via Plus Taalreizen kom ik in Valencia op een school van International House. Ik betaal dan €20,- meer dan wanneer ik rechtstreeks boek bij de taalschool van International House maar dat heb ik ervoor over omdat Plus Taalreizen bij de SGR is aangesloten en ik een Nederlandse organisatie prettiger vind mocht er toch iets fout gaan.

Hallo,

Wat jij goedkoop vindt, vind ik prijzig. Ik kan niet opmaken welke school het is (onduidelijk op de site). Ik raad zelf altijd Version Original aan. Die zijn klein, betrokken en betrouwbaar (ik heb er zelf meerdere curussen gevolgd) en ze zijn heel betaalbaar. Een week cursus (20 uur per week) is nu meen ik zo´n 150 euro en voor onderdak betaal je ook maar 150 euro per week. Dat is zo te zien, de hleft goedkoper dan via zo´n taalreis. En deze prijzen zakken als je langer lessen volgt. Hun webiste is http://www.versionoriginalbcn.com/.

Succes,

Mabel

Hola,

Wat leuk dat je naar Valencia wil gaan (volgens mij wil ze niet naar Barcelona Mabel?), ik heb zelf ook een cursus bij Espanole International House gedaan. Als ik kijk naar de prijzen op de site van ze, dan zijn deze exact gelijk aan die van Plus en aan die van StudyTravel.

Let namelijk op de ‘enrolmentfee’, boekengeld etc. Ik vind het dan fijner om in NL bij een organisatie zoals Plus of StudyTravel te boeken, je hebt SGR en als er iets is kun je altijd bij hen terecht. Valencia is prachtig, erg mooie stad, dus kan het je aanraden.

Ik heb zelf bij StudyTravel geboekt en heb geen ervaring met Plus, maar zal ook wel ok zijn lijkt me.

Saludos,
Erika

Ja sorry! Verkeerd gelezen! Valencia is inderdaad een prachtige stad!

Hola!
Ik ben op zoek naar mensen die willen bijdragen aan mijn scriptieonderzoek, dat gaat over ‘taaltoerisme’.

Mijn naam is Tessa Getrouw en ik ben vierdejaarsstudente International Tourism Management and Consultancy aan de NHTV in Breda.

Zelf ben ik altijd al geinteresseerd geweest in het leren van andere talen en om deze reden ben ik 6 jaar geleden Spaans gaan leren in verschillende Spaanssprekende landen. Vorig jaar, tijdens mijn stage bij een taalinstituut in Honduras, heb ik veel geleerd over taaltoerisme en besloot daarom mijn afstudeerscriptie hierover te doen. Ik doe research naar de factoren die van invloed zijn op de besluitvorming van studenten die Spaans willen leren.
Dus voor een korte enquete heb ik mensen nodig die Spaans willen leren/ hebben geleerd in Spanje. Invullen zal ongeveer 5-10 min duren. Er zijn veel respondenten nodig, dus als je nog anderen weet, graag doorsturen! Muchisimas gracias! Tessa

Link: http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=15878&lang=nl