Hoi allemaal,
over een kleine maand ga ik naar Curacao voor 3,5 maand om te werken in een restaurant. Nu ben ik echt enorm slecht met papierwerk en bij alles wat ik na lees in forums e.d. kom ik andere dingen tegen. Ik vind het allemaal een beetje onduidelijk, heeft iemand misschien een soort overzichtje van dingen die je echt moet regelen voor vertrek, verzekeringen enzo?
Ik weet ook niet zeker of ik een werkvergunning moet hebben, heb die mensen van mijn werkplek er niet over gehoord maar misschien is dat ook wel.
Mochten er nog mensen zijn die net als ik wel van een feestje en andere leuke dingen doen (kitesurfen!!) houden, ik heet Rixt, vlotte meid van 18 jaar oud en ik zit er van 1 november tm 15 februari. Wat het kitesurfen betreft, heb het een en ander gehoord over st. joris baai. Iemand nog bekend met deze of andere spots? Partypeople/kitefriends gezocht! ![]()
Groetjes!
Hoi Rixt,
Ik ben Joëlle, 29 jaar uit Brabant. Ik vertrek 11 december naar Curacao om daar tot 27 februari 2012 lekker te gaan feesten, genieten, cultuur snuiven en wie weet wat nog meer! Kiten, nog nooit gedaan, maar je moet alles een keer geprobeerd hebben!
Wanneer ga jij precies?
Groetjes Joëlle
Hoi!
Ik ga van 1 november tm 15 februari, tenminste dat is nu de planning. eventjes kijken of ik een open retour ticket kan boeken… dat heb ik nog niet gedaan namelijk. Jij gaat gewoon anderhalve maand lekker vakantie vieren of niet? Het betere werk! Wat kiten betreft, je kunt er vast wel lessen nemen… Zeker een aanrader, het is echt leuk! Groetjes
Hoi Rixt,
1 November al? Wat lekker!!! Ik ben heel erg benieuw wat je eerste indrukken allemaal zijn! Heb je al wel woonruimte?
Ja het komt inderdaad erg dicht in de buurt! Moet alleen wel mijn ticket nog boeken… Ik heb een kamer aan de marsweg 13 en jij?
Oh, moet je je ticket nog boeken? Wat zijn de prijzen nu ongeveer?
Ik ga bij een vriend van een jongen die ik ken in huis wonen. Erg relaxt dus. Hij woont in St Rosa. Welke wijk ligt de Marsweg?