Wie: met jou
Wat: backpackend door aantal landen
Waar: Z of M- Amerika/Azie/Afrika
Wanneer: ergens tussen eind okt 2010 en eind januari 2011
Waarom: omdat dat leuk is en om nieuwe dingen te ontdekken
dus heb je ook zin in een avontuur en ga je ook liever niet alleen, count me in! Ik kan mn reisplannen aanpassen aan jou, heb vaker met zn 2-en rondgereisd en ben goed op mezelf!
Hey, Ik ben een 36 jarige single vrouw/mama en wil dezelfde periode richting Azie gaan , zonder mn kind…
echt een vakantie waarin ik kan ondernemen, doen en zien zonder na 5 min bij mac donalds te belanden haha.
Mijn voorkeur gaat naar thailand, laos en/of vietnam!
zou graag met iemand samen gaan, ben een leuk mens, en kan ook goed mn eigen ding doen, leuk om iets over je plannen te horen! grtz!
@Belle1974
Hai,ik ben een 33 jarige meid die graaggg naar Thailand wilt voor 4 weken.Zat zelf te denken vanaf eind okt.De tickets zijn dan vanaf 495,- exl.Voor mij zou dit de eerste keer zijn dat ik zo op de bonnefooi met alleen een ticket erop uittrek.Low budget heb ik geen probleem mee.Geld overhouden is altijd beter toch?:biggrin:Van een vriendin dat je al een nette kamer voor 10,- hebt.Een Lonley Planet op zak altijd handig.Maar echt een backpacker met alleen een rugzakje ben ik nou ook weer niet.Zat zelf te denken om gewoon wat plaatsen uit te zoeken en vandaar uit excursies ondernemen?
hee! heb je al plannen gemaakt? wil namelijk in november naar vietnam om daar met de motor rond te trekken, dus hoop dat je in bent voor wat avontuur, de lokals te leren kennen, gezelligheid en van alles wat er maar op het pad komt!
het plan is naar het zuiden te reizen om daar te gaan kite surfen, maar echte strakke plannen zijn niet gemaakt. dit omdat mijn vorige reis fantastisch was door geen strakke plannen en dus geen stress en drukte op de reis!
ben ontzettend benieuwd naar je reactie!
mailen kan anders ook [EMAIL=“pasqualebalk@hotmail.com”]pasqualebalk@hotmail.com
groetjes pasquale