3-4 weken Brazilie zomervakantie 2009.

Hej mensen ik ben een jongen van 20 jaar.

Mijn plan is om volgend jaar zomer naar Brazilie te gaan. Wat ik daar ga doen is nog niet helemaal zeker maar in ieder geval wil ik Rio bezoeken. Ook ben ik van plan om een week naar Juiz de Fora te gaan. Ik ken daar namelijk een brazilaanse familie.

De rest kunnen we samen in vullen. Het maakt hoe je bent als je maar ongeveer net zo oud bent als mij. Ojah ik zoek wel een beetje een actief persoon. Een dagje strand houd ik wel van maar zeker niet langer.

Het lijkt me echt geweldig om daar naartoe te gaan dus als je meet wilt stuur me maar een bericht!!!

vriendelijke groeten Rutger

hoi!!! hier een leuke groningse dame die wel met jou mee wil naar brazilie!
wens 1,een paar dagen fortaleza,familiebezoek.wens 2 de samba leren! en verder zoveel mogelijk zien!
zullen we het er even over hebben? je kan me mailen;josienhillebrands@hotmail.com

Bericht verwijderd

dit wordt gezellig!!!

bericht verwijderd

Ja lijkt me een goed idee. Wanneer spreken we af?

waar wonen jullie? ik ben onlangs 3 maanden in peru geweest,fantastische tijd gehad,wat een mooi land! daar hoorde ik dat colombia ook erg mooi moet zijn.zijn jullie er al helemaal over uit om naar brazilie te gaan? ik denk het wel hoor,95% dat ik ga:)
ik kan in de weekenden afspreken,krijg maandag m’n rooster dus dan kan ik jullie vertellen of ik ook doordeweek kan afspreken.

groetjes!

Lijkt me echt super om met z,n 3en te gaan. Maken we er een groot feest van. Met z,n 3en ben je echt een stuk veiliger.

Bericht verwijderd

ik heb al even met rutger gesproken,heb jij ook msn? ons lijkt het goed op een zaterdag af te spreken,en dan in zwolle.vind je dit een goed idee?
hoop je snel eens te spreken

groetjes!