Graag zal ik via deze weg met mensen in contact willen komen die net als ik een grote passie voor Brazilië hebben.
Graag wil ik omstreeks september/oktober voor enkele weken naar Brazilië. Het gaat me bij deze trip voornamelijk om de plaats Rio de Janeiro:zon02:.
In 2009 ben ik voor vier maanden in Recife en Natal geweest. Ik wil nu graag het bruisende Rio de Janeiro verkennen. Het lijkt me leuk om samen met iemand te reizen.
Als jij dit jaar nog naar Rio de Janeiro wil, en ook nog iemand zoekt om samen mee te reizen stuur dan eens een bericht.3
P.s. Ik spreek goed portugees, en kan mezelf aardig redden in Brazilië. Dit maakt het reizen in een land als Brazilie (waar ze weinig tot geen Engels spreken) toch een stuk eenvoudiger!
:zon02:
passie is veel gezegd, want ben nog maar net begonnen de wereld te ontdekken. Ik doe het heel rustig aan en heel veilig ( allez da probeer ik toch). Mijn eerste reis was india, delhi, daar was er iemand die ter plaatse voor mij gezorgd heeft. En eigenlijk was dat wel nodig want je wordt er constant tegen gezet en wanneer iemand de taal kent, zijn de mensen een stuk voorzichtiger maar ook behulpzamer!!
Mijn volgende reis zou voor volgend jaar zijn en héél graag naar Brazilië. Vraag me niet waarom, ik volg mijn gevoel.
Zelf ken ik geen portugees en ik kan alleen reizen tijdens schoolvakanties. Ik ken er ook niemand ter plaatse en daarom dat misschien met iemand meegaan een beter idee is.
Dus wie weet…
Ik geef je ‘gevoel’ groot gelijk. Ik weet zeker, als je er één keer bent geweest je veel vaker wil. Ik kan het niet beschrijven, maar ik ben direct verliefd geworden op het land, de mensen, de muziek en de levensinstelling!
Laat me maar weten als je nar Brazilië gaat:zon02:!
jong van geest maar lichaam vertoont toch al wat sporen van ouderdomkwaaltjes…moe je even bij mijn profiel langsgaan, normaal gezien heb ik foto erop gezet.
ik denk da die andere misschien toch wel wat beter past om samen de stad te gaan verkennen, toch wat leeftijd betreft… ( hoewel mijn vriend in india ook nog maar 24 jaar is)
Ik hoor het wel als je het desondanks nog steeds zie zitten, intussen neus ik wa verder rond
Weet dat dit een oud bericht is!
Maar ik ben waarschijnlijk van plan om Carnaval 2013 in Rio te bezoeken ( ben nog de kosten aan het berekenen en zit nog op toestemming stage te wachten) Maar als alles doorgaat dan zou ik het leuk vinden om een reispartner te hebbben. Ik blijf wel kort waarschijnlijk van de 6 tot de 14/15. Omdat Rio het einde van mijn reis is. Mocht je geintereseerd zijn laat dan even wat van je horen!