2day /1night Krugerpark Tour vanuit Johannesburg - voor 1 persoon. Wie heeft tips?!

Hoi allemaal,

Inmiddels heb ik mijn ticket geboekt en zal ik do 6 nov aankomen in Johannesburg.
Omdat ik maar 3 weekjes heb ben ik op zoek naar een 2 day /1 night Krugerpark tour die ik voor vrijdag de 7e nov kan plannen.
Ik ben alleen en veel sites die ik bezoek vragen een single person surchare, wat het dus meteen een stukkie te duur maakt voor mij alleen.
Wie heeft er de gouden tip voor een organisatie die zo’n 2 day / 1 night Kruger tour aanbiedt zonder supplement voor 1 persoon.
Het is ook niet erg om iets met een ander te delen, dus als er mensen zijn die toevallig hetzelfde plan hebben dan, ik hoor het graag.

Alvast bedankt!
Groetjes Krista

Hoi Krista,

Ook al heb je “maar” 3 weken, toch is 2 day / 1 night van Joburg naar Kruger een beetje weinig. Het is toch een paar uur rijden en dan heb je amper iets van het Krugerpark gezien. Ik weet ook niet als er een organisatie is die deze korte tijd doet. Het kortste is volgens mij 3 day / 2 night, en dat zou ik echt wel aanraden, zo heb je ook iets van de omgeving gezien (Blyde River Canyon) was heel mooi is.

Neem eens contact op met www.mufasatours.com . Zij hebben verschillende tours in hun pakket naar het Kruger park. Stuur hun even een mail en zij zullen een tour voorstellen die het best bij je past (tijd, budget,…). Ik heb er hele goede ervaringen mee :slight_smile:

Geniet ervan

Krista,

Wat heb je aan een 2d/1n tour? Je zal niet eens 24u in het Krugerpark kunnen spenderen - in het slechtste geval zie je alleen maar een paar impala’s en heel misschien een olifant of giraf… Sorry, klinkt misschien een beetje nors, maar ik zou het in ieder geval NIET de moeite waard vinden om deze toch wel lange rit heen en weer te rijden. Laat dit idee gewoon vallen en reis vanuit Jo’burg ineens naar jouw andere bestemmingen, waar ook al… want dat is niet duidelijk…

Of wil je nadien naar Swaziland of KZN?

Groetjes,
Toetske