Hallo allemaal,
Ik snap alle zoekopties. Volgend jaar gaan wij ook met 6 personen maar helaas in augustus we kunnen niet buiten de schoolvakanties om. Heeft er iemand een tip?
Ener
Hallo allemaal,
Ik snap alle zoekopties. Volgend jaar gaan wij ook met 6 personen maar helaas in augustus we kunnen niet buiten de schoolvakanties om. Heeft er iemand een tip?
Ener
Dit is echt wel een KLM toestel; ik heb deze vlucht vorig jaar genomen (KL566)
Je vliegt in joekel van een vliegtuig; ze lieten ons op Jomo 2 uur van te voren al boarden vanwege de grootte.
Wel een spotprijs hoor; gefeliciteerd!!!![]()
Ja, toch (erg) vroeg boeken en anders hopen op last minutes…
Wij hangen ook altijd vast aan de schoolvakanties…
Bedankt voor je reactie, ik heb dit jaar ook rond deze periode gekeken en last minute zijn tickets zo rond de 1000 euro ik denk dat we dan ook zo vroeg mogelijk zullen boeken.
Als je met 6 bent is het idd niet zo makkelijk. Wij hebben al last-minutes gevonden rond 400 euro. Ook in Augustus. Maar dan moet je echt klaarstaan om vrijdag te boeken en zondag te vliegen. (we zijn daarvoor ook al naar muchen en frankfurt gereden) Nadeel van charters is ook dat je vaak maar maximum 2 of 3 weken kan boeken dan. Een lijnvlucht vroeg boeken lijkt dan de beste optie… het blijft altij dlastig inschatten. Ik had 555 voor tickets van BRU naar NBO (in Januari) en een mevr. die ik op het vliegveld tegenkwam had voor dezelfde tickets 470 betaald…* in februari*…
Succes
Ik ben allang blij jals ik een ticket rond de 600 euro ga vinden:zon02:
wie zoekt…
Wat ook een goede maatschapij is is Arke fly.
Wij hebben geboekt voor 6-10-2011 voor 720 euro incl all incl hotel Bamburi beach.
Nu is het seizoen waar jij in gaat natuurlijk wel altijd iets duurder ivm met vakantie en feestdagen.
arke opzich is wel een goede firma
maar hun vliegtuig en met name de service aan boord
is drie maal niets
men presteerde het zelfs om na de stop in hurghada
met de maaltijd te komen,
toen waren we al bijna in kenya
doe mij maar
air-berlin
of
swiss-air (edelweiss)
en mijn ervaringen :
Er zijn er zooooveeeel, maar Ethiopian was qua service en stiptheid 1 van de beste !
En KLM natuurlijk, die vliegen al op Nairobi sinds ik daar woonde als kind (1979 en toen was het 3000 gulden voor een ticket !!! open jaarretour !!! ) ik heb zelfs een ''evenaar-certificaat"" die ze toen uitdeelden aan de kinderen aan boord , met een stempel en handtekening van de piloot !
Soms wel jammer dat ze wat arrogant zijn, toen mijn dochterje op de vraag ‘‘wat wil je drinken’’ beleefd antwoordde met ***‘‘fruitsap alstublieft’’ ***zei de stewardess ‘‘wat zeg je ?’’ (tot 3 x toe) Om vervolgens mijn kind ‘belachelijk’ te maken door te zeggen ‘’ oooooooooooooo sjuuu dooorannsj ‘’ (verkracht frans ipv net Vlaams)
En opde laatste KLM vlucht die we deden spraken de stewardessen al geeneens Nederlands meer, alleen Engels… (for me no problem but a little weird)
… maar das detail.