2012 Working-Holiday NZ

Jaaaaah! Het is weer eens zover. Januari een maandje vrijwilligerswerk in Indonesie. Back-to-basic tussen de zeeschildpadden.
Maar vanaf februari kan alle gekkigheid in NZ weer beginnen. Na de nodige wereldreizen en een 6 wekende durende trip in NZ vorig jaar, keer ik nu terug naar dit onwijs mooie land vol extremen.
Als er iemand begin 2012 start met een reis door NZ, let me know. De vorige keer heb ik dit land alleen in hartje winter mogen bewonderen. Nu word het genieten van de zomer. Gewoon liften of meeliften met backpackers die ruimte over hebben…kamperen, hostels of lekker bij de Kiwi’s thuis slapen…trekkings, kanoen, de bergen in, duiken, natuur, hier en daar een wijntje en een cider, uit een vliegtuigje springen…het kan allemaal. Vooral veel genieten en lol maken. Hier en daar zal ik wel even gaan werken, maar dat is iets wat ik daar wel zie.
Wie heeft er nog meer zin om de mist en files achter te laten??!

Heee!

Ik zag je berichtje op wereldwijzer! Ik wil zelf ook gaan voor een maand iets langer misschien gaan naar nieuw-zeeland, ligt een beetje aan me studie… Heb er ook familie wonen, dus wil daar ook even langs.
Maar wanneer ga je precies? Ik moet zeggen dat ik zelf erg tegen de lange reis opzie… omdat het ook echt de eerste keer is voor mij… Hoe heb je dat vorig jaar gedaan?
En ben je toen ook alleen gegaan?

Groetjes, Kim

Je kiest weer het mooiste land vind ik van de wereld. Geniet er lekker van ik heb de eer om er mogen wonen ik woon in Auckland. Het weer is hier op dit moment echt geweldig echt genieten hier.