Opzoek naar een leuk reismaatje om naar NZ te gaan! (Jan-Feb)

Hallo!

Ik ben Kim, 21 jaar oud en kom uit Noord-Brabant. Ik ben sportief, gezellig en sociaal! Ik werk op een kinderdagverblijf en daarnaast volg ik een deeltijd studie als Lerares G&W.
Het is altijd al mijn droom geweest om naar Nieuw-Zeeland te gaan en daar het land te bekijken en ook mijn Familie even een bezoekje te brengen.
Het is voor mij wel de allereerste keer dat ik zo’n lange reis wil gaan maken, daarom ben ik opzoek naar leuke reismaatjes, tips etc?

Ik wil eind Januari 2012 jaar en dan tot eind Februari 2012… Heb nog niet definitief een datum vast, maar moet wel wat rekening houden met school.

Groetjes, Kim!

Heey,

Ik heb mijn ticket tijdje geleden geboekt. Ik kom 14 januari aan in Nieuw Zeeland en blijf tot 14 februari, een maand dus:) Mijn droom is ook altijd Nieuw Zeeland geweest:) Heb er dan ook erg veel zin in! Het is voor mij ook de eerste keer zo’n lange verre reis alleen. Als je samen zou willen reizen dan hoor ik het wel! Lijkt mij in ieder geval leuk om alvast iemand te kennen die het zelfde gaat doen als ik!:slight_smile: Ik ben trouwens 24 jaar en ook behoorlijk sportief!

Groetjes Michard

Hallo!
Ik ben Linda, ook 24 en net afgestudeerd. Om dat te vieren heb ik een enkele reis NZ gekocht en vertrek over een week. Ik ben van plan om daar te ‘overwinteren’ en ben daar zeker tot eind maart. Mochten jullie email / fb willen uitwisselen geef dan een por. :slight_smile: Mijn reis gaat bestaan uit rondtrekken en af en toe werken om het reisbudget een beetje op te krikken.
Groetjes!

Hoi Kim,

Ik ben Eline, 21 jaar, afgestudeerd en ook op zoek naar een reismaatje voor een reis van 4 weken a 6 weken. Mijn planning is om in januari of februari te vertrekken, bestemming NZ lijkt me mooi.
Ben geen ervaren reiziger en wil dan ook nog niet alleen reizen.

Mocht je samen willen reizen, laat me weten.

Groetjes,
Eline