Hoi mensen,
ik wil al heel lang een keertje naar New Zealand en vroeg me af of er nog andere mensen zijn, die dat ook graag willen en dan toevallig begin 2012? Ik zou eind januari/begin februari kunnen vertrekken en dan ongeveer een maand kunnen blijven in vermelding met mn studie. Ik zou het heel gezellig vinden als er nog een paar mensen zijn die in deze tijd ook graag naar New Zealand willen. Dus ik hoor graag van jullie! Trouwens, ik ben 24 jaar oud en studeer in Nijmegen.
Ik verheug me op jullie reacties!
Groetjes,
Jana
Hoi Jana,
Ik ben van plan eind 2011 / begin 2012 naar Nieuw Zeeland te gaan i.c.m. China. Daarvan wil ik ongeveer een week in China blijven en 5 weken in Nieuw Zeeland. Mijn idee is om een camper o.i.d. te huren en het land te doorkruisen. Wat zijn jouw plannen?
Hee Jana,
Mij lijkt dat ook een geweldige ervaring! zelf wil ik ook Januari weg, Richting australie/NewZeeland… dit wil ik ook liever niet alleen doen.
Ik ben 18 jaar en net klaar met me havo…
Mij lijkt het gaat om veel dingen op te zoeke, te genieten en daar te werken om weer verder te kunnen gaan!
Ik hoor het wel.
stuur me anders een mailtje ;peggyverhoef@live.nl
groetjes!
Peggy
Hee Jana,
Ik ben vanaf 14 januari in Nieuw Zeeland. Het lijkt me wel gezellig om met iemand samen te reizen! Heb je inmiddels je ticket al geboekt? Hoor graag wat van je!
Groetjes,
Michard