Dat Mexicaanse eten noemen ze ook wel “Texmex” Dit is een leuke site www.texmex.nl Voetjes van de vloer-lol-
Hoi Marit,
ik ben nog nooit in Oklahoma-city geweest.Toen ik in Vinita was vroegen ze mij wat ik wilde doen en/of zien.Toen zei ik dat ik wat country/western wou zien en dat ik via Amarillo richting Chicago wou rijden.Ze adviseerden me om richting Texas te rijden omdat daar meer te zien zou zijn en dus vandaar…
Zoals ik zei begin ik in Houston en wil via het “westen” en die omweg naar Vinita, maar gedurende de reis kan er van alles veranderen.Niets aan de route staat vast.
Kan goed zijn dat ik helemaal niet in Las Vegas kom of richting Hoover Dam rij.Ik begin gewoon wat te rijden en zie wel waar ik uitkom.
Er is vast wel wat te zien…hier en daar een Truckstop waar ik mooie vrachtwagens kan fotograferen, daar een bergje of daar een mooi uitzicht.
Kabelbaantjes ga ik niet in…ik moet iets onder de voetjes hebben( hoogtevrees )…Maar met een auto rij ik zo hoog ik kan…
We zien wel…maar bedankt voor je info.
Groeten Frank
Hallo, ik wil graag een cattle farm in Texas en bezoeken. iemand tips ?
ik ben voor zaken in Houston en heb een 2 dagen vrij, dus ook ander tips zijn welkom. liefst max. 2 - 2 1/2 uur rijden van Houston
hoor het
:beef:
gr.
Dit is een van de grootste http://www.king-ranch.com/maps.html maar meer dan 2 uur rijden (is niet erg, je bent in Texas…) Probeer anders eens wat sites voor Bandera op te zoeken.
Yeehaw
verder nog goeie tips voor Zuid Texas ? ze zijn altijd welkom
Voor een strandvakantie is South Padre Island aantrekkelijk. Ook Port Aransas vinden we leuk. Van Galveston kan je een eind langs de kust rijden waar de huizen allemaal op palen staan. Het mooiste gedeelte van Tx vinden wij het westen met Big Bend National Park, Davis Mountains, Guadalupe Mnt NP relatief en dichtbij de Carlsbad Caverns (NM).
De rit naar het westen is niet erg opwindend helaas. Verder zij n Hill Country en steden als San Antonio en Austin zeer de moeite waard imo.
nog en vraagje, over Galveston, die huizen op palen is dat op t schiereiland of “vaste land” ? richting W ?
Van Galveston naar Freeport. Maar ze zullen op andere plaatsen ook best zijn te vinden. Galveston langs de kust naar Freeport is een doorgaande route met een antieke tolbrug ergens in het midden. Freeport heeft nogal wat industrie. Niet Moeders Mooiste.