20-gers met passie voor reizen gezocht

Hallo iedereen,

Ik ben een 20-jarige Belgische studente maar ik heb een serieus gebrek aan vrienden met de wil, durf en interesse in reizen.
Liefst reizen met iets van avontuur, daarmee bedoel ik gewoon alles behalve 8 volle dagen in de zon liggen niets doen en om het uur eens draaien om overal egaal bruin te zien … :slight_smile:

Ik heb momenteel geen concrete reisplannen behalve hopelijk in Portugal te geraken volgende maand, ik heb er ondertussen al vrede mee genomen dat dit alleen zal zijn.

Maar moest het je iets lijken om in contact te komen met iemand die graag reist en hopelijk nog veel zal reizen stuur gerust een antwoord

groetjes

Ben bijna 20 jarige student uit Leuven .Iemand die niet echt lang stil kan zitten.kheb nu wel effe genoeg van uitgaan en thuisfeestjes .Ben jong en wil meer van de wereld zien Mijn idee over de trip is met een vrij laag budget dus tent en rugzak liftend zo ver mogenlijk naar het Zuiden te trekken.mail me [EMAIL=“De_jul@hotmail.com”]De_jul@hotmail.com Greetzzz

verwijderd

Hey hallo!!!

Ik lees zojuist je berichtje hier op de site. In september ben ik van plan om een reis te maken naar de Azoren (9 eilanden in de Atlantische Oceaan die bij Portugal horen). Daar wil ik gaan eiland hoppen. Elk eiland heeft z’n eigen karakter. Wat er te zien is: heel veel natuur, stukje cultuur, daarnaast ook de mogelijkheid om te relaxen. Lijkt het je net als mij leuk om van eiland naar eiland te hoppen en te ontdekken wat er te beleven valt (ook het spotten van walvissen en misschien zwemmen tussen dolfijnen) behoort tot de mogelijkheden.

Ik ben een jonge vrijgezel(lige) man van 28 en woon in Nederland, tussen Breda en Roosendaal.

Ik hoop snel wat van je te horen, groet Jörgen

Hallo,

Ik ben een 22-jarige student te Gent, met bijzonder veel zin om in september weer weg te trekken. Ik loop met een paar ideëen rond:

het eerste is het duurste: namelijk de Koning Aap-reis naar India en Nepal