20-gers met passie voor reizen gezocht

Hallo iedereen,

Ik ben een 20-jarige Belgische studente maar ik heb een serieus gebrek aan vrienden met de wil, durf en interesse in reizen.
Liefst reizen met iets van avontuur, daarmee bedoel ik gewoon alles behalve 8 volle dagen in de zon liggen niets doen en om het uur eens draaien om overal egaal bruin te zien … :slight_smile:

Ik heb momenteel geen concrete reisplannen behalve hopelijk in Portugal te geraken volgende maand, ik heb er ondertussen al vrede mee genomen dat dit alleen zal zijn.

Maar moest het je iets lijken om in contact te komen met iemand die graag reist en hopelijk nog veel zal reizen stuur gerust een antwoord

groetjes

Ben bijna 20 jarige student uit Leuven .Iemand die niet echt lang stil kan zitten.kheb nu wel effe genoeg van uitgaan en thuisfeestjes .Ben jong en wil meer van de wereld zien Mijn idee over de trip is met een vrij laag budget dus tent en rugzak liftend zo ver mogenlijk naar het Zuiden te trekken.mail me [EMAIL=“De_jul@hotmail.com”]De_jul@hotmail.com Greetzzz

verwijderd

Hey hallo!!!

Ik lees zojuist je berichtje hier op de site. In september ben ik van plan om een reis te maken naar de Azoren (9 eilanden in de Atlantische Oceaan die bij Portugal horen). Daar wil ik gaan eiland hoppen. Elk eiland heeft z’n eigen karakter. Wat er te zien is: heel veel natuur, stukje cultuur, daarnaast ook de mogelijkheid om te relaxen. Lijkt het je net als mij leuk om van eiland naar eiland te hoppen en te ontdekken wat er te beleven valt (ook het spotten van walvissen en misschien zwemmen tussen dolfijnen) behoort tot de mogelijkheden.

Ik ben een jonge vrijgezel(lige) man van 28 en woon in Nederland, tussen Breda en Roosendaal.

Ik hoop snel wat van je te horen, groet Jörgen

Hallo,

Ik ben een 22-jarige student te Gent, met bijzonder veel zin om in september weer weg te trekken. Ik loop met een paar ideëen rond:

het eerste is het duurste: namelijk de Koning Aap-reis naar India en Nepal
(link: http://www.koningaap.be/www/index.php?m=brochure&reiscode=GRBBIB )

het tweede zou dan een (heel) stuk goedkoper moeten uitvallen, en dit is eigenlijk wel het soort reis dat ik nog wil maken voor ik afgestudeerd ben, dus hopelijk zegt het jullie wat! Wat hieronder staat is eigenlijk een bericht dat ik onlangs op de Joker-website plaatste, maar waar jammer genoeg tot nu toe niet veel reactie op kwam:

*Het Plan: een tweetal weken in september het zuiden van Italië verkennen (mss ook Sicilië). Wegens veel afgestudeerden en dus weinig animo in mijn vriendenkring hoop ik hier een (of meerdere!) enthousiasteling(en) te recruteren :stuck_out_tongue: *

*Iets concreter: ik had bv. in gedachten om te vliegen op Palermo en dan in twee weken (of iéts langer) naar Napels te trekken en vandaar terug te vliegen. Hier kan uiteraard nog aan gesleuteld worden! Voor de rest: op voorhand een paar essentiële punten uitzetten bv., en de rest een beetje improviseren. *

*Bedoeling: een beetje low-budget, maar ook niet ten koste van alles. Voor de rest is alles mogelijk, zowel qua verblijf (jeugdherberg, camping, CouchSurfing!,…), transport (deels te voet, liftend, trein, giraffe,…) als tijdsbesteding (cultuur, sport, eten & drinken, uitgaan enz.) The sky is the limit en van die toestanden

http://forum.joker.be/Templates/Forum/default/smiley.gif

Als het maar gevarieerd is.*

Laat me weten als jullie hier iets in zien! Zoals gezegd is het maar een vaag plan, dus suggesties zijn altijd welkom!

Groeten,
Bert

ik ben sandra,16 jaar en woon in a’dam.ik heb vanaf volgende week vrij en aangezien hoe het weer is wil wel heel graag weg.omdat dit me eerste keer is dat ik op vakantie ga wil ik met iemand mee en graag iemand die wat ouder is.ik ben best volwassen voor me leeftijd dus als je het niet erg vind dat ik 16 bent,kunnen we samen gaan.ik wil graag naar portugal,italie(het liefst),frankrijk,spanje,belgie,griekland of kroatie.mijn ouders vinden het toch better als ik met iemand mee gaat.ik hoor graag van je mijn msn is [EMAIL=“icygirl_7@hotmail.com”]icygirl_7@hotmail.com.
groetjes,sandra