20 dagen Vietnam schema

Hallo allemaal,

2 augustus is het eindelijk zo ver, heerlijk 20 dagen naar Vietnam! We vertrekken de 21e savonds weer na huis. Alleen nu komt er een klein probleempje we komen er niet uit samen met het schema. Er is zoveel te doen maar we weten niet wat echt de moeite waard is. We hebben wel een gunstige heen vlucht en komen de zelfde dag aan in Hanoi. Wie kan ons op weg helpen naar een goed schema en hoe we dit het beste kunnen regelen kwa vervoer.

Dag 1 aankomst Hanoi ( we zaten er aan te denken om de 6dagen 5 nachten te boeken van friends travel deze gaat naar Ninh Bingh, Sapa en Hanoi of de 6dagen 5nachten Hanoi, Sapa, halong bay) wat lijkt jullie de beste keus of alles op eigen houtje?

Dag 7 en 8 halong bay of ninh binh

dag 9 phong na?

Dag 10,11, Hoi An

Dag 12 en 13 Dalat

dag 14, 15, mekong delta

dag 16 , 17 18 Ho chi ming city

Nu hou ik nog 2 dagen over om nog wat leuke dingen te plannen. Heeft er iemand nog leuke tips? Of kan het schema nog aangepast worden. En hoe kan ik dit het beste met vervoer doen? We zijn geen strand mensen maar gaan er graag op uit.

Wel wat vragen en hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Groetjes

Wij zijn afgelopen zondag terug gekomen van 23 dagen Vietnam. We hebben het geweldig gehad. Ik ga zo ons reisverslag plaatsen, wie weet kun je daar tips uit halen. Wat ik zeker niet zou over Arslan is Phong Nha en Hoi An!

Wij hebben alles op eigen houtje gedaan, het land is erg makkelijk te reizen en dan ben je heel vrij. De tours van friends tavel zijn trouwens wel erg leuk zag ik voor dat we gingen. Ik heb daar mijn VOA aangevraagd, lekker handig om in het NL te communiceren.

Vietnam is echt geweldig!

Qua vervoer zou ik zeker kijken naar het openbus ticket in Vietnam, reist erg makkelijk en comfortabel!

Ik vond zelf Sapa, Hoi An en Dalat echt geweldig. In laatstgenoemde plek kun je veel outdooractiviteiten doen (canyoning, mountainbiken etc.). Echt zeker een aanrader.
Op bovenstaande site vind je ook onze route door Vietnam, wellicht kun je hier nog wat inspiratie uit halen.

Hallo T,

Bedankt voor je reactie; hoop dat andere mensen dit inspirerend vinden om ook richting Viet Nam te gaan?

Nogmaals bedankt,
Ton.