20-daagse rondreis Peru/Boliva

Gisterenavond hebben we de tickets geboekt!
En per ongelijk de verkeerde dag ingevoerd voor de terugreis, waardoor we nu een dagje extra hebben in te vullen. Vraag is alleen waar gaan we deze inplannen? Hahaha…

Aaah, nu zit je een dag langer vast in latinoland, wat een zwaar leven;)…

Hihi! Ja, ik vind het ook niet erg, maar mijn baas zal er iets minder enthousiast over zijn…
Waar raden jullie aan nog een extra dag te blijven?

Arequipa of Cusco, of gewoon ergens tussendoor wat lucht in het schema houden, als je het dan zelf ergens leuk vindt, blijf je een dag langer.

Of het historische centrum van Lima. Bezoek San Pedro jezuïtenkathedraal vol over-the-top gouden ornamenten (“waar elk Peruans meisje wil trouwen”), de San Francisco kathedraal en hun kelders, en het parkje er achter, het hoofdpostkantoor (supermooi koloniaal gebouw met hoge plafonds en veel donker hout), China Town, de centrale markt.

bedankt voor de info! :slight_smile:

Ik had nog één vraagje.
We zouden een binnenlandse vlucht boeken van Cuzco naar Lima.
Ik heb een vlucht gevonden van rond de 110 euro, is dit een schappelijke prijs? Dit was via starperu. Is dit een goede maatschappij?
Klopt het dat er dan geen kosten meer extra bijkomen? Alleen wanneer je Peru verlaat?

Dank u

Groeten,
Sandrien

Ik heb ook via StarPeru tickets van Cusco naar Lima geboekt en ik ben 186 euro kwijt voor 2 tickets. Heb de tickets een maand geleden geboekt. Natuurlijk ligt het ook aan de wisselkoers, maar denk dat rond de 100 euro voor zo’n ticket wel schappelijk is.

Beste Sandrien,

Bezoek onze website eens, daar kan je ons complete aanbod reizen zien, helemaal alles voor je geregeld en niet duur.