Ik vlieg op 20 september naar bangkok en ga vanuit daar over land naar cambodja. Zal daar 1.5 week verblijven en dan weer chillen in Thailand (vorig jaar al de highlights gezien in Thailand).
Hoi, ik vlieg ook 20 september naar Bangkok!
Een maand later weer terug, en verder nog geen concrete plannen eigenlijk… Ben nooit eerder in Thailand geweest, dus denk eerst richting noorden, en laatste week beetje eiland chillen oid. Maar alle opties open!
Ik vlieg met china airlines btw.
Groetjes Jo (27)
Hi, ik ben vanaf 18 september in Phnom Penh. Daar blijf ik een paar dagen rondhangen en van daaruit ga ik trekken (ongeveer 3 weken) door Cambodja. Wil eigenlijk ook naar het oosten van Cambodja. Dus als je ook interesse hebt laat even weten.
Hoi,
Ik ben verschillende keren in Cambodia geweest,via Laos en Thailand de grens overgangen zijn soms zeer moeilijk(steekpeningen enz.)
Neem de route Bangkok-Trad-Had Lek (grens overgang erg soepel)-Krong Koh Kong-Kampot (leuke plaats) vermijd Sihanouvilli (een hoeretent)Phom penh enz. In Phom Penh het gebied van Capitool Guesthouse is leuk vrij centraal.
Cees Oele e-mail [EMAIL=“ceesoele@gmail.com”]ceesoele@gmail.com
Ik zit vanaf 7 tot 12 oktober in Bangkok, dan 2 nachten macau, vervolgens 6 dagen in Pnohm penh en daarna nog 5 dagen in KL. Van 25 tot 30 okt weer in Bangkok.
Wie is er op deze dagen in de buurt en heeft zin in een praatje of drankje?