2 weekse rondreis Panama! reisschema ok?

hoihoi,

Ik vertrek op 25 maart-9 april naar Panama waar ik 14 dagjes ga rondtrekken. Ik heb al meermaals langdurig rondgetrokken (4 maand Zuid-Amerika, Mexico, etc…) en wil er graag nog eens kort van tussenuit.
Mijn schema ziet er totnogtoe als volgt uit… Gelieve mij wat bij te sturen waar nodig of aanraders mee te geven aub…

Dag 1: Panama city
dag 2: Panama city
avond –> Nachtbus naar Bocas del Toro
Dag 3: Bocas del Toro
Dag 4: Bocas del Toro
Dag 5: Bocas del Toro
Dag 6: Bocas del Toro
Dag 7: ???
Dag 8: ???
Dag 9: ???
Dag 10: ??? terug naar Panama city
Dag 11: San Blas
Dag 12: San Blas
Dag 13: San Blas
Dag 14: San Blas terug naar panama city
dag 15: 9.22 vlucht panama Amsterdam

Ik wil soieso Bocas del Toro aandoen en de san blas eilanden. Daar tussenin is mogelijk David/Boquette …
Isla Coiba spreekt mij ook zeker erg aan ook om daar te gaan duiken tussen de haaien (eind maart/april waarschijnlijk geen bulrugwalvissen meer zeker??:s) maar weet niet of ik daarvoor genoeg tijd zou hebben.

De San blas eilanden wil ik graag doen met overnachtingen op het eiland dus. Ik ben niet zo’n fan van echt begeleide excursies allemaal en heb gerust wel zin in avontuur. Wat is een ruwe schatting van prijs ik zou mogen verwachten voor san blas eilanden. De jeeprit vanuit panama city lees ik rond de 70 dollar en boottocht 20-30 dollar? Klopt dit? Wat zijn de beste plekjes dan om te bezien en te overnachten op san blas? iemand reeds dit op wat meer eigen houtje gedaan? Ik hoor ook graag wat andere mogelijke opties zijn hoor, ik ben zeer open minded dus shoot maar… :wink:

Voor bocas del toro denk ik om 2 dagen op isla colon te verblijven ? dagje isla bastimentos (Bubbas house hostel) en dagje isla solarte (
bambuda lodge). Wat denken jullie hiervaan??

Met dat mijn reisje binnen 3 weekjes al is hoop ik snel wat info van jullie te mogen krijgen… Alvast grote dankjewel!

Groetjes Kim

niemand nuttige info dan??:s