2 tot 7 december Bangkok

Van 2 tot 7 december zit ik in bangkok, om vervolgens nog 5 weken naar australie te gaan. Zijn er nog mensen die op dat moment ook in Bangkok zijn? Ik wil daar gewoon wat trips gaan doen, wat van de stad zien, ff stappen enzovoorts.
En hebben nog mensen tips waar ik het beste een hostel kan boeken(waar een beetje veel backpackers zitten.
Weet totaal niet in welk gedeelte van Bangkok ik dat het beste kan doen.
Ben trouwens een jongen van 23.

gr Koen

:chin:Beste Koen,spijtig genoeg kom ik pas aan in Bangkok 8 december,anders had ik je kunnen wegwijs maken in de bruisende stad Bangkok,inv met je vraag(backpackers)die vind je in khaosan road/rambuttri road!hoe te geraken:a-2 airport bus.goedkoope guesthouse:lek house,siam oriental,gelegen in khaosan road.voor trips:de klassiekers:wat arun,wat po,flothing market,rondvaart op de chao phraya river,die boot kun je nemen (phra ar thit pier)ongeveer op 400meter loopafstand van khao san road!best koen,één goede raad:oppassen voor negatieve uitspraken over het koningshuis,de koning is daar heilig!Wat ik wil zeggen Koen gebruikt je gezond verstand,vermijd conflickten.groetjes:georgessiam.

georgessiam,

bedankt voor je informatie, ik heb er zeker wat aan. Ik zal zeker mn gezonde verstand gebruiken:) Ik kom er om te ontspannen en me normaal te gedragen:chin:. Nog geen mensen die er ook in die tijd zijn?

Ik lees trouwens veel op forums, dat je geen hostel moet boeken maar gewoon daar kijken wat er allemaal is… Wie van jullie heeft daar tips over?
Las ook net dat de nationale feestdag in Thailand 5 december is. Precies dat ik er ook zit. Wie heeft dit al eens meegemaakt daar en hoe wordt dat gevierd?
thanks
gr Koen