reisgenoot 14 oktober bangkok

Hallo!

ik ben op zoek naar iemand die ook op 14 oktober 2014 in bangkok is en die, na enkele dagen, naar het zuiden afreist richting de eilanden. Als je het leuk lijkt eventueel wat dagen samen door te brengen hoor ik het graag!

Groeten Kasper.

Hoi Kasper,

Ik ben zelf 16 oktober in Thailand.
Hoe oud ben je?

Ik ben van plan na enkele dagen in Bangkok te verblijven, eerst het noorden aan te doen.

Gr. Natascha

Hallo Natascha,
Ik ben zelf 23 jaar. Hoe oud ben jij? Heb je al wat vast geboekt?

Groeten Kasper

Ik ben 29, wel wat ouder dus!

Ik ben nu aan het kijken voor een leuk hostel op die backpackersstraat in Bangkok. Denk alvast voor 2 nachten sowieso om even bij te komen.

Groetjes

leeftijdsverschil vind ik geen probleem hoor. ik ben zelf ook rond aan het kijken online voor een hostel om de eerste nacht(en) in bangkok te spenderen, heb je al een keuze of selectie gemaakt?

gr.

Sorry even met een andere naam, bij die andere lukte het inloggen niet meer.

In principe vind ik leeftijdsverschil ook geen probleem, maar ik vind het wel raadzaam even wat info met iemand van tevoren uit te wisselen zodat je toch een beeld van iemand hebt.

Ik heb inmiddels een hostel geboekt voor de eerste drie nachten.

Ben vorig jaar alleen naar Indonesië geweest en toen alleen maar in hotels geslapen, dus dit zal wel even anders zijn, maar wel een goede manier om snel andere mensen te leren kennen.

Jij al iets geboekt inmiddels?

Tot wanneer blijf je in Bangkok?

natuurlijk, snap ik.

ik weet nog niet hoelang ik in bangkok blijf, een paar dagen, misschien een weekje. ik ben nu aan het zoeken voor een hostel, tips?

Ik zou iets in de buurt van die backpackers straat kiezen
‘Khoa San Road’

Groetjes