2 reisgenoten gezocht voor autotrip naar Sziget!

Hey,

Ik ben Tom (29). Ik woon in Delft en reis dit jaar samen met een goeie vriend van me (29, Den Haag) met mijn Peugeot 306 station (lees: voldoende ruimte!) naar Sziget af, dit omdat we graag wat goedkoper uit wilden zijn dan met de trein en de beste dagen al vol zaten.

Over ons: afgestudeerd/studerend aan TU Delft, spelen/speelden allebei gitaar (moet nog kijken of ik een kampvuurexemplaar kan vinden om mee te nemen), en we zijn niet vies van een festival of concert. Dit jaar bedachten we dat het laatste meerdaagse festival alweer even geleden was en dat het tijd werd voor een festival waar we nog nooit geweest zijn!
Waar we voor gaan: nieuwe bands waar we nog nooit van gehoord hebben, ska/balkan/vrolijk en de tribute band stage. En heel veel harde gitaren!

We willen waarschijnlijk op de ochtend van 10 augustus gaan rijden, zodat we diezelfde avond nog ons werptentje op de camping kunnen neergooien. Eventueel kan het ook een dag eerder worden. Terugrit op de 18e 's ochtends. De rit is ongeveer 1400 km dus als je een rijbewijs hebt is dat wel mooi meegenomen!

Als je ergens in NL of DE ongeveer op de route woont of je bent bereid om naar Den Haag/Delft te komen moeten we iets kunnen regelen! Kosten zullen naar mijn inschatting onder de €100 p.p. blijven bij vier personen. PM even iets over je/jullie zelf als je geïnteresseerd bent om mee te rijden!

Een 21-jarige Limburger heeft zich ook bij ons aangesloten, dus we hebben nog 1 plek over, wie biedt?

We zijn nog steeds enigszins flexibel in de reistijden, dus 9 of 10 augustus heen en 18 of 19 terug. Treinen is een stuk duurder!