Beste Ton, graag willen wij een tip van je ontvangen wat betreft 2 of 3 nachten Can Tho, en of het goed en eenvoudig te doen is om van airport Cant tho naar Nha trang te vliegen ? alvast bedankt, Gideon
Verplaatst naar het Vietnam reiscafe:
Beste Ton, graag willen wij een tip van je ontvangen wat betreft 2 of 3 nachten Can Tho, en of het goed en eenvoudig te doen is om van airport Cant tho naar Nha trang te vliegen ? alvast bedankt, Gideon
Verplaatst naar het Vietnam reiscafe:
hallo A,
Duizendmaal excuses, zie je post nu pas.
Zal beginnen met het vliegen.
Is een heel avontuur.
Zou het niet doen anders moet je eerst naar Hanoi vliegen en dan weer naar Nha trang.
Nachten / dagen Can Tho
Beetje afhankelijk waar je vanaf komt, neem aan Saigon?
Ook natuurlijk waarvoor je naar Can Tho wilt?
Wil je alleen gaan voor drijvende markt, dan is 1 nacht voldoende.
Nadeel is dan dat je veel reisuren hebt in 2 dagen, zeker wanneer je meteen door wilt vliegen naar Nha Trang.
Wil je er ook wat gaan fietsten oid., dan is 2 nachten voldoende ( dus met met vervoer vv dus 3 dagen ).
Zelf ga ik bijna elk jaar naar Can Tho, maar dan voor 3 nachten ( dit jaar voor 2 nachten )
Niet meer voor de markt, want die heb ik na 8 a 10 bezoeken ongeveer al wel gezien, maar voor een verblijf bij 1 van de mooiste hotels in Viet Nam.
Victoria Can Tho en dan het relaxen aan het zwembad, eten in de stad aan het water, wandelen door het centrum enz.
Is wel een wat duur hotel, maar het is echt geweldig.
Zou ook op de heenreis naar Can Tho ook een bezoek brengen aan Cai Be, breekt de heenreis.
sorry nogmaal voor de late opmerking, maar hoop dat je er nog iets aan hebt?
gr.
Ton.
hoe kom ik vanuit Saigon naar Can Tho om vervolgens weer terug te gaan naar Saigon om de trein te nemen naar Hue?
dit na een paar dagen Can Tho
Hallo T,
Ja kan de bus nemen of prive vervoer regelen.
En je laten afzetten bij het station in saigon.
Gr.
Ton.
Oeps, dit gebeurd mij ook bij de dokter. ik stel de verkeerde vragen waardoor ik met mijn kwaal blijf zitten…
Mijn vraag moest zijn hoe lang het duurt om van Saigon naar Can Tho te gaan met de bus of auto?
Hallo T,
Vond het al een vreemde vraag, maar geen probleem.
Reken op een uur of 4 a 5, afhankelijk van de drukte en een stop.
Gr.
Ton.