2 dagen Parijs voor 99 euro...

Geen bezwaar tegen de bus naar Parijs, in 2 dagen de highlights zien, een budget ‘vieze sokken’ hotel, en toch geen honger of dorst… doe inspiratie op in de Veronica gids nr 2 waar je op p 32-33 het komische verhaal leest van een budgettripje Parijs

ik zie dat dit al een oude topic is, maar misschien kan ik mijn oproep wel hier plaatsen. Ik ben maar twee keer in Parijs geweest en alleen maar een dagtocht. Beiden keren heb ik wel de Eiffeltoren gezien (NATUURLIJK!!) maar wegens het mooie weer en de drukte ben ik er eigenlijk nog nooit in geweest, zo zijn er nog meer dingen die ik vawege de hectiek van de tijd niet heb kunnen zien.
Daarom wil ik terug en daar nu echt de tijd voor nemen, ook lijkt mij de Champs Elysee mooi by night.
Zijn er mensen geinteresseerd of is iemand al vaker geweest zou mooi zijn, dan heb ik tevens een eigen gids! :))

gewoon voor een weekendje weg ik kan eventueel ook doordeweeks ( wat waarschijnlijk minder druk is, omdat iedereen werken is)
omdat ik onregelmatigdiensten draai. Ik heb helaas geen auto meer, maar de kosten van de benzine splitten is geen bezwaar.
de laatste keer was ik met de bus via milot, maar Eurolines bieden ook geodkope transfers aan. Daar ik in de randstad woon. Dus liefst iemand vanuit dezelfde omgeving en o, ja ben een vrouw van 40 maar oog veel jonger.Misschien kan je mijn fotos zien op mijn profiel

Ik hoor het wel… in combinatie met Disney zou ik ook niet erg vinden

Ik denk dat je je oproep beter in het reisgenotenforum kunt plaatsen. Dan heb je meer kans iemand te vinden.

Succes met zoeken.

Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer

Hoi sweety,
Leuk dat je Parijs wilt gaan bezichtigen,volgende bezienswaardigheden mag je zeker niet op uw lijstje ontbreken: het Musée du Louvre, het Musée d’Orsay, de Eiffeltoren, de Champs Elysées, de Notre Dame, de Arc de Triomphe
Nou collega Thijs had het al hierboven vermeld !
Indien je op zoek bent naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je altijd een berichtje posten op het Reisgenoten Forum hier op wereldwijzer!
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent;sweety!
Succ6 nog met je trip naar Parijs !