Parijs

Voor de liefhebbers van een stedenstrippie

Ik ben Debby en 40 zomers jong, ik kom uit de buurt Rotterdam en het lijkt mij leuk om iemand te vinden met wie ik dezelfde interssess kan delen
Ik ben maar twee keer in Parijs geweest en alleen maar een dagtocht. Beiden keren heb ik wel de Eiffeltoren gezien (NATUURLIJK!!) maar wegens het mooie weer en de drukte ( de laatste x was tijdens de Tour de France)ben ik er eigenlijk nog nooit in geweest, zo zijn er nog meer dingen die ik vawege de hectiek van de tijd niet heb kunnen zien.
Daarom wil ik terug en daar nu echt de tijd voor nemen, ook lijkt mij de Champs Elysee mooi by night.
Zijn er mensen geinteresseerd of is iemand al vaker geweest dan zou dat mooi zijn, dan heb ik tevens een eigen gids! )

gewoon voor een weekendje weg ik kan eventueel ook doordeweeks ( wat waarschijnlijk minder druk is, omdat iedereen werken is)
omdat ik onregelmatigdiensten draai. Ik heb helaas geen auto meer, maar de kosten van de benzine splitten is geen bezwaar.De laatste keer was ik met de bus via Milot, maar Eurolines bieden ook goedkope transfers aan.
Daar ik in de randstad woon. Dus liefst iemand vanuit dezelfde omgeving.
Misschien kan je mijn fotos zien op mijn profiel. Dus ben jij die persoon tussen de 30- 45 jaar, woon je in de Randstad of omgeving Rotterdam wil je even een weekndje weg houd je van culturele bezichtingen, musea en/of terassje . Schroom niet misschien kunnen we eens kennis maken en t.z.t een datum prikken.

Ik hoor het wel… in combinatie met Disney zou ik ook niet erg vinden