23-07 Spontaan naar Parijs

Hoi toekomstig reisgenote,

Ik heb een zoete inval om de 23ste naar Parijs te rijden en de 25ste weer terug. Gewoon, omdat het kan. Ik ben 25 jaar, man en heb behoorlijk wat reiservaring.

Ik verblijf zelf bij vrienden. Heb nog plaats voor 2 max 3 vrouw om mee te rijden. Eenmaal in Parijs, mag je je eigen gang gaan of gezellig met zijn allen feesten!

Gr.

Het mogen zeker alleen vrouwen zijn hé? :teeth:

Ik ken nog wel 2 mannen die misschien mee willen.

Beetje raar dat er alleen plaats is voor vrouwen? Krijg hier een beetje vreemd gevoel bij maar misschien dat iemand het wel leuk lijkt :wink:

Niks raars aan, gewoon modern. Ga zelf mijn vriendin bezoeken dus. Een koppel mag ook mee uiteraard, maar alleen onbekende mannen vind ik zelf gewoon niet veilig.

>>>

Hey,

Ik was zelf ook aan het denken om nog een paar daagjes naar Parijs te gaan, dus ik vind dit wel een gaaf plan!
Van waar wil jij vertrekken?

Groetjes,
Michelle

Hey Michelle,

Ik reis vanaf N-Limburg waarschijnlijk. Uit welke regio kom jij?

Gr.

Ik zou vanuit Eindhoven of Z-Limburg kunnen vertrekken, ik ben trouwens 22 jaar. Ik heb verder geen adres waar ik terecht kan in Parijs, maar ik zou dan een hostel pakken ofzo…

hey, ik plan eigenlijk een langere vakantie, maar een paar dagen parijs is ook niet verkeerd :wink:
heb jij nog speciale plannen in parijs miess om dingen te bekijken ofzo?

Ik wil ook nog voor een langere tijd gaan reizen, maar ik wil er toch nu al een paar daagjes tussenuit! Ik heb niet echt plannen, beetje sightseeing, stad verkennen, stappen, lekker eten, chillen… Dat was mijn plan een beetje… Gewoon lekker relax dus! :wink:

Hoi, is er al wat meer bekend? Ik zou ook graag meerijden als het kan!!!

:cheer: