2-3 weken backpacken in juli-aug 2017

Hallo allemaal,

Ik ben een avontuurlijke backpacker van 26 jaar. Ik ben al in Thailand, Vietnam, Cambodja, Senegal, Gambia, Bolivië… Geweest. Ik zou het wel leuk vinden om in juli terug een 2-3 tal weken met de rugzak erop uit te trekken. Geen echte voorkeur. Indonesië en Tanzania zeggen me op dit moment wel iets, andere voorstellen altijd welkom. Wie zegt zo een avontuur ook iets en is ook op zoek naar een reispartner?

Groeten,

Lien

Hallo Lien,

Ik ben van plan om in de zomer een aantal weken te gaan backpacken door Australië. Miss te verlengen met Nieuw Zeeland of Indonesië. Heb al wel een beetje een idee welke route ik wil gaan doen, maar nog niks concreets.
Zit jij vast aan deze periode?

Gr Inge

Anders naar ghana?

Grtz Olivier

Sent from my ALE-L21 using Wereldwijzer mobile app

Hey Lien!
Ik ben 32, woon in Gent, en hou ook van reizen. Ondertussen is het toch weer 2 jaar geleden dat ik nog eens buiten Europa ben geweest en ik zou dus heel graag nog eens een verre (backpack) reis doen.
Je post spreekt mij dan ook erg aan.
De bestemmingen die je opnoemt spreken mij alvast aan.
De periode past ook want in de zomer kan ik zeker vakantie nemen en tegen dan zal het ook dringend tijd worden om nog eens de gedachten te verzetten :slight_smile:

Hallo.
Bedankt voor je reactie. Ik heb slechts 3 weken vakantie (15 juli - 4 augustus). Ik was dit jaar (wegens aankoop van een huis) niet echt van plan om een grote reis te maken, maar het kriebelt toch al terug, dus afhankelijk van enkele ideetjes hier wil ik toch terug mijn backpack uithalen :wink: Dit jaar heb ik niet echt een voorkeur van land, terwijl ik vorig jaar steevast overtuigd was om naar Bolivië te gaan… Een deel samen reizen zou dus zeker wel een optie zijn :slight_smile:

Groetjes,

Lien

Lien

Super. Ik ben er nog niet echt uit wat ik wil (zie reactie onder), maar het kriebelt toch al weer :wink: Welke reizen buiten Europa heb je nog gedaan? Wat doe je zoal in het leven?

Groetjes,

Lien

• Updated - - -

Hallo,

Zegt me niet meteen iets, maar kan nog komen :slight_smile: Wanneer zou je gaan?

Groetjes,

Lien

Hoi Lien,

Ja kan me voorstellen, reizen is zo leuk…[emoji4] Mijn vakantie begint ook op 15 juli. Dus zou een optie kunnen zijn om een deel samen te reizen [emoji4]. Kun je iets meer over jezelf vertellen?

Gr Inge

Ik zal je een pm sturen :slight_smile:

Hoi Lien!

Ik ben 22 jaar en ik ga halverwege juni vrijwilligerswerk in tanzania. Daarna ben ik van plan om 3 weken (ong. 17 juli- 5 augustus) daar te gaan rondreizen. Het lijkt me gezellig om samen te gaan als je niet al iets geregeld hebt ondertussen. Daar wil ik in ieder geval de kilimanjaro gaan beklimmen, een safari doen en naar zanzibar gaan. Verder ben ik nog niks van plan. Ik ben avontuurlijk ingesteld, maar vind het ook wel lekker om een dag op het strand te gaan liggen (bijv. in zanzibar:))

Ik hoor graag van je!
Groetjes Kim

Dag Kim,

Bedankt voor je reactie. Klinkt wel super.
Ik heb helaas al 2 weken Slovenië gepland voor komende zomer.

Volgende keer?! :wink:

Groetjes,

Lien

Is goed. Veel plezier!