In mei ben ik klaar met mijn stage en wil begin juni naar Sri Lanka vliegen. Ik wil 3 weken gaan backpacken in Sri lanka. Het lijkt mij heel erg leuk om dit met iemand samen te doen. Ik wil veel van het land en cultuur zien. Verder ook veel met de lokale mensen omgaan/praten. Natuurlijk ook een paar dagen op het strand ontspannen en snorkelen :).
Zijn er mensen die rond juni/juli naar Sri lanka gaan(leeftijd rond 20)? Het lijkt mij heel erg leuk om (een deel) samen te reizen of ergens elkaar te ontmoeten en wat excursies te doen. Ik ben zelf 20 jaar en wordt in juni 21. Ik hou van reizen en mooi weer :). Ik ben stel geen hoge eisen aan dingen en hou van gezelligheid!
Ik ben al vaker in Azië geweest, in bali, Maleisië en China. Wel met mijn ouders, maar toch rondgetrokken. Dit wordt dus de eerste keer zonder ouders in Azië. Ik wil het liefst redelijk budget reizen. En gewoon reizen met het openbaar vervoer.
Ik ben een jongedame van 20 jaar oud, ik word in mei 21 … En het lijkt me superleuk om rond te trekken, veel te zien, en dat met een maatje te doen… Zelf wilde ik graag naar Zuidoost Azië want ben daar nog nooit geweest. Ik kan rond juni juli reizen. Ben heel benieuwd …
Hey!
Ik ben van plan om rond te reizen tussentijd mei en half augustus!
Wie weet kunnen we ergens meeten of iets dergelijks maar dat hangt van de data en plannen af uiteraard:)
Het lijkt me wel leuk om met een reisgenootje mooie dingen te bekijken!
Hoi Lowie,
Ik ben er vanaf 12 juli tot 3 augustus, ik ga ook op mezelf en lijkt me leuk om samen dingen te ondernemen!
De laatste week wil ik echt rondtrekken (ook low-budget) en dit is toch veiliger om met ze 2’en te doen dan alleen.
Stuur me anders even een privebericht dan kunnen we eventueel facebooks uitwisselen o.i.d.
Hee, ik ga in juli ook 2,5 week backpacken. Aangezien ik alleen ga lijkt het me erg leuk om ook ander backpackers tegen het lijf te lopen! Tot wanneer zijn jullie in sri Lanka te vinden?