Sri Lanka - half november 2013 reisgenoten

Hey alle avonturiers!

Ik ga halverwege november dit jaar een maandje backpacken door Sri Lanka. Ik reis alleen en zou graag willen weten of er meer mensen deze kant opgaan om sommige stukken samen te doen of een tripje te maken. Dit wordt mijn 2e backpack trip in Azie en heb er ontzettend veel zin in! De hoogste uitgave is vooral het verblijf dus reis je ook alleen of wil je een clubje vormen contacteer gerust! Op die manier kun je ook weer op de kosten besparen en dus langer reizen van je geld en het is nog gezelliger ook! :wink:

Als je vragen hebt hoor ik het graag!

Groetjes Shirley (25 jaar)

Hey Shirley!

Ik ben ook van plan om half november voor 4 weekjes op trip te gaan.
Alleen ben ik er nog niet helemaal uit waar naar toe. Ik wil namelijk ook gaan surfen, en weet dat je in Sri Lanka goed kan surfen, alleen misschien iets te hoog gegrepen voor mij. Maar misschien wel een optie om het land te bezoeken. Een vriend van mij heeft het daar fantastisch gehad!
Ik heb 0 ervaring met backpacken dus erg spannend allemaal. Heb je nog een btje reacties gekregen?

Gr Alice (27) :slight_smile:

Hey Alice!

Je bent de eerste die reageert! Klinkt goed beetje surfen in Sri Lanka weet dat in het oosten een goede spot is om te surfen! Ik ben echt van plan om vrij veel plaatsen te bezoeken, snorkelen, adams peak beklimmen en zonsopgang bekijken, safari, historische plaatsen bezoeken etc. Heb een Kiwi die ik vorige reis heb leren kennen zover gekregen om met me mee te reizen. Ik kom zelf 20 nov aan en zie hem 3 dagen later. Backpacken is het leukste wat je kunt doen! Als je er eenmaal mee begint kun je niet meer stoppen! Als je vragen hebt, wilt meeten in Sri Lanka of iets let me know, voeg me anders maar toe op fb: Shirley Klootwijk.

Hoop dat je een makkelijk je keus kan maken! Succes in ieder geval!

Groetjes Shirley

He Shirley!

Tof dat je zo snel reageert! Ik word al helemaal enthousiast. Ik wil zeker ook zoveel mogelijk bezoeken en een beetje surfen uiteraard :slight_smile:
Ik heb vanaf 15 nov 4 weekjes vakantie! Maar het liefst reis ik gelijk met iemand mee omdat ik het allemaal wel een beetje op de juiste manier en zonder al te veel stress wil ontdekken. :wink:
Ik ga me zeker verdiepen in Sri Lanka en ga binnenkort de keuze maken waar ik naar toe wil.
Hoe lang ben jij van plan om te gaan?

Groetjes Alice