2-3 maandjes Maleisie, thailand, laos, vietnam :D vertrek in maart

Hey,
Ik ben nieuw op dit forum dus bij deze mijn eerste bericht!

ik ben James, 24 jaar, en start in de zomer met mn coschappen geneeskunde. Tot die tijd wil ik graag gaan reizen door Azie. Sterker nog, ik heb al geboekt (mega goeie deal! kon het niet laten) Ik vlieg 18 maart naar Kuala lumpur en wil vanaf daar richting het noorden, thailand etc. Ik heb geen concrete plannen en sta open voor alles. Ik hou van uitgaan en lekker op het strand chillen maar kom ook voor jungletochten, tempels, cultuur etc. Daarnaast hou ik van lekker en van veel ETEN. ETEN ETEN ETEN en een drankje of course. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren ontmoeten en nieuwe situaties in te stappen.

Ik wil graag lekker genieten van die laatste vrije maandjes en lekker veel doen en zien. Lekker niet moeilijk doen en gewoon gaan. Ik ben op zoek naar mensen wiens reistijden en plannen een beetje overeenkomen en waarmee het gezellig is om af en toe of zelfs langer mee samen te reizen.

Ik ben ook actief op couchsurfing en zal veel te vinden zijn bij de lokale events in Azie.
Stuur maar een berichtje als je geintresseerd bent. Ik hoor het graag.

Groetjes,
James

Hey James,

Klinkt goed, je plannen. Ik ben zelf op dit moment in vang vieng, laos en twijfel nog over mijn volgende bestemming. Ik wil in elk geval nog vietnam, cambodja en wat thaise eilanden meepakken (maleisie ook, maar pas wat later). Ik zou het leuk vinden om een stukje samen met iemand te reizen. Heb jij al een plan na maleisie?

Groetjes, Moniek

Via Wereldwijzer app

Hey Moniek,

bedankt voor je berichtje! Ik wil na maleisie richting thailand en ook wat thaise eilanden langs gaan. Via couchsurfing heb ik een aantal mensen ontmoet die in dezelfde periode in het gebied zullen zijn. Ik vertrek 18 maart pas naar Kuala lumpur en zal later die maand in Thailand komen.
Als je het leuk vindt stuur je een prive berichtje en houden we contact. Wie weet zie ik je dan later deze maand in Thailand en kunnen we een stuk samen reizen.

Groetjes,
Jamie