1ste keer Suriname-welk hotel?

Wij zijn van plan dit jaar 2011-Sept.of okt.- naar Suriname te gaan op vakantie.
Is de KLM de enige mnaatschappij die op Suriname vliegt?
Kan iemand ons een goed hotel aanbevelen?
Is het mogelijk leuke dag excursies te maken of moet je meerdere dagen weg om iets te zien?
Vraag me ook af of ik de excursies hier moet boeken of daar ter plekke?
Alle info is welkom, wordt onz eerste ervaring met Suriname.

Beste toeristen,

Naast KLM heb je SLM die naar Suriname vliegt.
Hotels zijn er zat, je hebt Torarica, Residence Inn, Zeelandia Suites,
deze liggen allemaal bij het uitgangscentrum, toeristische omgeving.De
prijzen zijn natuurlijk verschillend.
Daarnaast zijn er dagtripjes en meerdaagse tripjes, die kan je vooraf boeken maar ook als je terplaatse bent.
Tripjes Berg en Dal, Brownsberg, etc heb je dag en meerdagse tripjes.

Succes en een fijne vakantie.
De veiligheidstips in acht nemen.

groet,

vermoz>>>

Bedankt Vermoz voor je informatie.

Over welke veiligheidstips heb je het?

Gr.
hummel65

1. Vermijd donkere en rustige straten
  2. niet met te veel geld en belangrijke documenten schouwen etc:zon02:

u kunt ook een paar dagen naar nieuw nickerie ,dat is ongeveer 235 km van paramaribo, vandaar kunt u een dagtour naar bigipan , voor verblijf kunt u kijken naar www.zeedijkresortnickerie.com

gr Rajesh:vak02:

Beste toeristen,
jullie kunnen ook eens kijken op http://surinamexpedition.com
Heel wat info over Su, ook ivm accomodatie, en een heel groot aanbod aan leuke trips in het binnenland aan zeer concurerende prijzen.
Vriendelijke groeten,
Dirk

Hoi,

Vermoz heeft het een en ander reeds aangegeven, dus wil ik het speciaal hebben over reizen naar het binnenland. bekijkt u de volgende website onder tourschema/Now in Progress en daar hebben ze hun geplande reizen met gegarandeerd vertrek data gepubliceerd. bij hun gaan de meeste reizen wel door. http://www.surinametotaladventuretours.com, een aanrader voor een gevarieerd aanbod.

Veel plezier en een fijne vakantie.

Groetjes,

Trafasi:cheer:

Hosta appartementen in de Keizerstraat. Echt een aanrader en doenbaar qua prijs. SLM vliegt ook naar Suriname.