18 tot 23/24 Februari...gewoon ergens naartoe!

Ik ben een 32-jarige Limburgse globetrotter die al heel wat van de wereld gezien heeft, maar die graag een weekje Carnaval wilt ontvluchten.

Wie heeft er zin in een “paar dagen weg” in de periode 18-24 Februari. Periode staat helaas vast, maar bestemming staat helemaal open, net als budget. Lijkt me leuk om met een ondernemende leeftijdsgenoot m/v te gaan. Heb geen dating-doel, gewoon lekker relaxed een stad of regio bezoeken.

Ik denk zelf aan een Europese bestemming of een bestemming in Noord-Afrika/Midden-Oosten.

Hoor het graag!

Groetjes,
Jörgen

Hoi Jorgen,

Ik ben rond die periode vrij en wil graag ook weg.
Ik ben een vrouw van 23 jaar (pas). Wil graag dingen van de wereld zien, maar heb het nog nooit via deze weg gedaan.

Ik ben niet op zoek naar een relatie, alleen iemand die ook van reizen houd en de wereld wil zien.

Ik ben benieuwd wat je zou willen zien in Europa. Ben zelf al aardig op reis geweest de afgelopen jaren.

groetjes Roxanne

He Roxanne,

ik heb wel vaker met een resigenoot/reisgenote gereisd die ik online ontmoet heb…of je ze nu hier ontmoet of onderweg als je alleen backpackt, dat maakt dan niet zo heel veel uit natuurlijk :slight_smile:

Voor wat betreft bestemmingen ben ik heel erg breed in en rond Europa, heb veel gezien, maar sommige dingen zijn zeker de moeite waard om nog eens te zien. Gezien het feit dat het winter is, is het niet heel fijn om richting het noorden/oosten te gaan, tenzij lapland, ijsland een optie is (maar dat is wel kort)…dus denk ik toch meer westelijk, zuidelijk of evt. richting noord-afrika/midden-oosten. En dan een stad kiezen en die ontdekken of van daaruit een regio ontdekken met een auto of het ov.

Heb jij een concreet idee?

groetjes,
Jörgen