18 T/m 28 Juli Blanes, App. Lotus

welk busnmmr Blanes2005? B)

eey jongens. Wij zijn net terug uit blanes zelfde appartement als jullie! We hebben het super tof gehad!! Wel zou ik oppassen met die xtc kaarten (van die kaarten waarbij je korting op cafes en alles kan krijgen) we hadden ze hebben het er lang niet uit gehaald. Uitgaan in kroegen is daar goedkoop tequilla voor 1 euro liter sangria 6 euro…duss valt allemaal mee! Het appartement was mooi. Ten minste wij hadden mazzel, wij hadden geboekt voor een kamer met een slaapbank en kregen een 2 slaapkamer appartement die dus veel groter was dan de buren (die voor hetzelfde als ons geboekt hadden maar de helft kleinere kamer en alles hadden).
Koken in appartement is ook super kut! Je kan net zo goed uit eten gaan kost je een 6 euro voor eten max en dan nog wat drinken erbij. De kookplaten zitten nl tamelijk dicht tegen elkaar waardoor je geen 2 pannen erop kan krijgen. Je moet ook niet mobiel gaan bellen! als je het stadje in loopt richting het strand heb je achter de spar een internetcafe (waar je voor 50 cent een kwartier kan internetten) en waar je ook kan bellen voor 20 cent!! per minuut.

ik hoop dat jullie net zo’n gafe vakantie als ons krijgen! x ons

Bedankt voor de info!!
Voor de rest nog dingen om aan te raden??
B)

ja… vorig jaar (dit jaar nog neem ik aan) reden dr busjes van de mimos en de arena… Gratis… best vet… hoef je niet naar de discotheek te lope :smiley:

rlxd B)

lopen is goed voor je B)

heyhey

wij stappen dezelfde dag op in maastricht ook met beachmasters

groep van 5 jongens tussen de 18-21 jaar

we gaan naar app. camps voor 15 effectieve dagen + 2 dagen reizen

tot in de bus!! ps we hebben blauwe shirts aan waarschijnlijk

contacteer ons ff dan hebben we de eerste bekenden al voor n avondje stappen B)

groetens Bas

er rijden meer bussen Bas, en aangezien jullie naar een ander appartement gaan zullen jullie waarschijnlijk in een andere dan die van ons zitten, maar dat avondje komt wel goed :smiley:

he lekkers, de vertrekdatum komt met rasse schreden dichterbij

hahah
ik agreer!

Geloof dat we busnummer 25 hebben.
Jullie?

26

en dat is geen grap B)