hey,
ik ben nu 15 maar word volgende zomer 16 en zou graag vrijwilligerswerk in het buitenland willen doen (Buiten Europa) in de zomervakantie weet iemand of dit ergens mogelijk is want bij veel programma’s moet je 18 zijn
Alvast bedankt
max
www.projects-abroad.nl bied vrijwilligerswerk vanaf 16 aan.
Heb je deze al gezien: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=99140
dankje ik had al wat rond gekeken idd maar kwam niet echt op iets uit behalve projectabroad.nl dan maar die zijn zo duur
iemand nog meer tips?
Hoi Max,
Ik ben volgend jaar zomer 17 en wil ook graag vrijwilligerswerk gaan doen buiten Europa.
Mijn voorkeur gaat uit naar Rio de Janeiro, ik ben nog opzoek naar een reisgenootje…
Misschien is dit iets voor jou en kunnen we samen gaan?
Als je interesse hebt kun je me mailen naar susascholte@hotmail.com
beste
hoeveel kost het met de organisatie die je wil gebruike om in Rio te verblijven?
toon
Hallo Max,
De ezelopvang op Bonaire zoekt altijd vrijwilligers. Het is niet zo belangrijk hoe oud je bent, zo lang je maar bereid bent om aan te pakken en wel zelfstandig genoeg bent. Er zijn geen extra kosten aan verbonden. Je betaalt alleen zelf je vliegticket, je dagelijkse eten en drinken en je eventueel nodige reisverkering. De ezelopvang stelt een huisje beschikbaar waar je gratis kan verblijven, geschikt voor maximaal twee personen. Kijk maar eens op de website: www.donkeysanctuary.com. Ga naar ‘hoe kunt u helpen’ en klik dan door naar ‘vrijwilliger’. Succes!