16 dagen Vietnam, maart/ april 2008

Ik zou graag een rondreis in Vietnam maken, reisduur zo’n 16 dagen, liefst in maart van dit jaar.

Ben redelijk ervaren reiziger, zou graag in contact komen met iemand die gelijkgestemd is en ook met een dergelijke (georganiseerde) reis mee wil, dit liever niet alleen doet.

Walter

Hallo,

Ben een 21-jarige vrouw uit België (Antwerpen), en door schoolomstandigheden heb ik tot juni vrij en ik zou ook heel graag een reis maken. Vietnam was één van de gewenste bestemmingen op mijn lijstje. Ik heb geen ervaring met zulke reizen en zie het daarom niet zitten dit in mijn eentje te doen. Heb je al een idee van het budget voor deze 16-daagse reis?

Groetjes, Nathalie

Hoi,

Ik ben Yvonne, 23 jaar en zou ook graag een rondreis door Vietnam maken. Vroeg me af waar je geboekt had en hoeveel dat ongeveer kostte. Want dan lijkt het me op zich wel leuk om mee te gaan.

Groet Yvonne

Hi there,

Ik ben momenteel in australie. Ik ga in april naar zuid-oost azie vanuit Sydney. Als jullie vanuit Nederland naar Vietnam gaan… Heb ik wellicht wel wat handige tips voor een goedkoop vliegticket! 1) Boek via Dusseldorf (ouwe bekende tip) 2) Boek naar singapore en boek apart een e-ticket vanuit singapore naar ho chi minh city en terug! Ik heb net gekeken en een enkeltje kost incl alles tussen de 40 en 60 euro (afhankelijk van datums)

Je kan wel georganiseerd gaan, maar dat raad ik echter af. In Saigon heb je goede organisaties waar je ter plekke (ook voor 16dagen) kunt boeken! En dat kost uiteraard minder dan bij bv D-reizen. In Saigon heb je heel veel schone hotels/guesthouses, khach sang in de volksmond voor 4euro per nacht! Vanuit het vliegveld kun je makkelijk een taxi nemen naar het centrum (15min) om een khach sang te zoeken. De gehele rit zal niet meer dan 3euro kosten. Voor meer vragen en vele tips kun je me een berichtje sturen.

:wereld:Chiewster