16/12 - 04/02 zuid india en 20/02->15/03 noord india, wie ook?

Ik ben annelies (belg, 28j) en binnenkort reis ik door India,
ik zou het fijn vinden om m’n parcours te delen met andere reizigers.

Hai Annelies!
Ik geloof dat ik ongeveer dezelfde plannen heb als jij, echter vertrek ik pas eind januari! Wat zijn je plannen tussen 04 februari en 20 februari? :slight_smile: Ik wil namelijk heeel graag naar India, maar niet (helemaal) alleen. Zeker de eerste dagen zou ik het fijn vinden om iemand aan mijn zijde te hebben, om . Dat ik naar Azie ga, staat vast.
Dit zal voor mij de eerste keer Azie zijn, ben eerder tweemaal voor een langere tijd in Midden / Zuid Amerika geweest en nu is het tijd voor wat anders. Ik ben overigens 27 jaar. Hoe zie je route eruit? Ik twijfel overigens of ik niet de combi moet maken met Nepal :–) Moeilijk hoor, zo’n besluit.

Groetjes!

sorry dat ik zo traag antwoord, was ik even helemaal vergeten.
Tussen 5 en 20 februari reis ik door het noorden met een duitse reisgenoot. delhi, jaisalmer, jodhpur, jaipur zijn de belangrijkste steden die we willen aandoen. Je kan je gerust bij ons aansluiten als dat praktisch haalbaar lijkt.
eind januari zal ik normaal gezien in het zuiden zijn, hoogst waarschijnlijk in de staat Tamil Nadu.
maar dat is natuurlijk heel erg afhankelijk van vele factoren.
ik geeft je m’n email, dan kan je me een seintje geven als je reisplannen vorm krijgen.
Ik doe overigens niet india en Nepal omdat het klimaat zo verschillend is, dan hoef ik enkel heel lichte kleding mee te nemen! hadig

tot schrijfs,

annelies
annelies_vq@hotmail.com