Reisgenoot begin febr 2014 Noord India

Hallo Allemaal,

Begin februari ga ik (vrouw 30) backpacken in Noord India, zijn er mensen die ook in die periode gaan.
Ik hoor het graag, lijkt me leuk om de reis samen te doen of een deel ervan.
De onderstaande plaatsen wil ik graag bezoeken.

  • Delhi, Agra, Varanasi, Jodhpur, Udaipur, Jaipur, Jaisalmer enz.

Ik hoor het graag!

Groetjes

Hey!

Ik ga na mijn bestuursjaar en voordat ik met mijn master begin ook in India rondtrekken. Hoelang blijf je eigenlijk? Ik ga pas rond 17 februari en 20 februari heb ik een traditionele bruiloft daar in Hyderabad.

verder heb ik nog geen plannen waar ik heen wil, dus wie weet.

Groetjes!

Hey,

Klinkt goed! Wat zijn je plannen en hoe lang blijf je in India? Ik vertrek de tweede week van februari.
Voornamelijk Noord India

Groet

Via Wereldwijzer app

Hoi! Tot wanneer blijf je in Noord India? Ik kom net uit India vandaan, maar heb alleen het zuiden gedaan. Ik denk eraan om in April te beginnen met Hampi en Gokarna en dan omhoog naar Radjasthan en Agra, Varanassi…

ey allemaal!

Mijn plannen zijn tot nu toe dat ik naar het zuiden toe ga vanuit Hyderabad. Vanuit daar hoop ik naar Goa te gaan en hierna beetje kriskrassen :slight_smile:

@Aaltje, heb je nog tips voor in het zuiden?

Groetjes!

Munnar en Ooty zijn heel mooi, bergdorpjes, wel een stuk kouder! En de backwaters in Allepey zijn prachtig! Als je naar een mooi strand wil is Varkala erg leuk, wel stuk toeristischer maar mooi… en het ‘echte’ India vind je meer in Kannykumari, Trichy, Madurai… veel meer armoede maar zeker de moeite waard…