Hallo allemaal,
via via op dit forum terecht gekomen en al heel veel gelezen over Bali, krijg er steeds meer zin in!
Nu had ik nog een aantal vragen wat betreft onze reis, ik ga aanstaande maandag samen met een vriend van me (we zijn allebei 27) op reis naar Bali waar we dinsdagmiddag aankomen (Denpasar). Nu is ons plan om een mooie rondreis te maken op motorfietsen, we hebben een internationaal rijbewijs en zijn allebei ervaren motorrijders. We zijn niet erg cultureel aangelegd en willen vooral de kust ontdekken en af en toe het binnenland. Ons plan was om in elk plaatsje/streek een nacht of meerder nachten te verblijven als het goed bevalt. En niet te vergeten een trip naar de Gili`s. We houden van goed eten, bars, drinken, uitgaan, strand. ook willen we wat activiteiten doen zoals snorkelen zeilen etc. Overnachten hoeft niet heel speciaal te zijn, maar wel schoon uiteraard. Een zwembad en goed ontbijt is altijd fijn
-Wat zou een geschikte route voor ons kunnen zijn? Alle tips zijn welkom!
- Nog tips wat betreft motorrijden op Bali/welke motorfiets
-wat te doen met de motorfietsen als we een paar dagen naar de Gili`s gaan?
-ongetwijfeld zijn er op dit forum meerdere geweest met dezelfde plannen, doorverwijzen mag dus ook altijd
Alvast hartelijk dank voor de reacties en tips!!
Groetjes Ebb