15 dagen Thailand

Hoi, wij gaan 15 dagen naar Thailand…
Tips voor een leuke route?

Dankjewel

Hoi Sanne,

Ik neem aan dat je op Bangkok vliegt, daar zou ik eerst een aantal dagen verblijven, en dan bijvoorbeeld richting het noorden via Ayutthaya en Sukhothai naar Chiang Mai. Afhankelijk van je budget zou je terug kunnen vliegen naar Bangkok en een paar dagen strand in Pattaya of Hua Hin mee kunnen pakken. Of nog verder vliegen naar Koh Samui of Phuket…
Wanneer ga je?

Hoi Alfons,

Bedankt voor je reactie en leuke tips!!
Kan ik zeker even verder puzzelen…
Het plan is om eind augustus te vertrekken voor helaas maar 15 dagen.

Groejtes,

Sanne

hey sanne, een idee voor een route

vanaf aankomst in bangkok gelijk door naar kanchanaburi (2dagen) hier de erawan watervallen bezoeken vanaf hier naar ayutthaya of sukothai (1 dag)en vervolgens naar chiang mai (3 dagen) hier na naar een strand hua hin of ko samet (3 dagen) en vervolgen nog de rest van je tijd in bangkok waarschijnlijk 1 of 2 dagen hangt er allemaal een beetje vanaf of die 15 dagen met vliegen erbij is of echt in thailand
ik zou bangkok op het einde doen omdat je daar naast vele leuke dingen bezoeken ook geweldig kan shoppen en je zo niet met al je aankopen 2 weken hoeft rond te slepen

Klinkt goed, wil alleen veel te veel voor de 15 tot 17 dagen die we hebben. We willen graag naar Bangkok, Chiang Mai Elephant Nature Park en dan nog Khao Sok en dan relaxen op een strand (Koh Phi Phi?) en misschien nog Krabi …Hier moet ik nu alleen nog een logische trip van maken, HELP?!!