15 dagen rondreis Zuidwesten

Heb een reisschema in elkaar gebouwd met behulp van reisgidsen en online auto reizen etc.

Vraag me af of de route’s niet te lang zijn, wat zou ik eventueel kunnen overslaan of waar kan ik het aantal KM’s wat verkorten?

dag 1 17 juni- Aankomst LA en auto ophalen
18 juni-
Los Angeles hele dag verkennen
19 juni
Los angeles - Joshua Tree Park - Kingman 524 KM (is dit niet te lang?? wellicht de dag ervoor al ergens in die richting overnachten in plaats van in LA?)
20 juni
Kingman - Grand Canyon Village 292 KM
21 juni
Grand Canyon Village-Lake Powell (Page) 223 KM
22 juni
Page-Bryce canyon 145 KM
23 juni
Bryce Canyon - Zion NP- Las Vegas 400 KM
24 juni
Las Vegas hele dag
25 juni
Las Vegas- Death Valley - Lone Pine 360 KM
26 juni
Lone Pine-Yosemite 315 KM
27 juni
Yosemite-San Francisco 340 KM
28 juni
San Francisco
29 juni
San Francisco- Morro Bay 373 KM
30 juni
Morro Bay - LA 320 KM
1 juli
16:00 uur auto inleveren en terugvlucht.

Hi
Er is weinig op de route aan te merken. Dit is het meest gedraaide rondje in het westen van de USA. Maar eigenlijk is dit een route voor 3 weken en niet voor 2. Dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is maar je tijd ter plaatse is beperkt. Ik zou er gewoon voor gaan. Vast op weg gaan vanaf LA later op de dag zou ik niet willen aanraden want dan zit je midden in de spits. En via Joshua Tree NP rijden heeft alleen zin als je dit NP ook gaat bezoeken en daar heb je weer weinig tijd voor.
Wat je ook kan doen is van LA rechtstreeks naar Kingman rijden via I15 en I40 en dan vanaf Topock net over de grens met Arizona via R66 via Oatman rijden. de volgende dag kan je nog een stuk R66 rijden van Kingman naar Seligman.
Bryce Canyon via Zion naar Las Vegas is natuurlijk een gruwel. Je hebt vrijwel geen tijd voor Zion waar je met wat langer gemakkelijk 2 nachten kan verblijven.
Yeehaw